------------------------------
Peale seda, kui tagumised uksepostid said paika, võis hakata uste kokkupanekule mõtlema. Ukseraamid ja katteplekk olid ju siiamaani kokku keevitamata. Enne veel tuli teha üks küllaltki oluline detail, mis siiani tegemata. Nimelt on vaja uste tagumiste postide sisekülgedele, sinna kuhu kinnituvad uksehinged, teha tugevdused. Ukseraamide remondi juures oli näha, et hingede juurest olid kõik plekid kas katki, keevitatud või pragudega.


Siis valmistasin hingede kinnitamiseks vajalikud mutriplaadid.

Kui need tööd tehtud, võis uksed enne kokkupanekut seestpoolt ära puhastada, kruntida ja värvida. Oleks ju nende tööde tegemine peale ukse kokkupanekut palju keerulisem.
Kõigepealt pesu.

Siis puhastamine "karukeelega".

Ja siis lõplik pesu ja kuivatamine.

Esimesena laseme peale happekrundi.

Sellel lasen kuivada umbes 45 minutit ja katan kahekomponendilise halli krundiga.


Krundil lasen nüüd korralikult ära kuivada ja katan kahekomponendilise värviga. Kuna uksi seestpoolt rohkem katma ei hakata, lasen peale ikka mitu korralikku kihti.


Värvil lasen kuivada vähemalt üle öö ja siis võib hakata uksi kokku panema.
Selle Wandereri uksed on kokku pandud ilma tänapäeval nii tavalise kattepleki tagasikeeratud valtsita. Tundub nii, et tehases on raam ja katteplekk kokku pandud punktkeevitusega. Ukse serv oli üsna irvakil, roostest täis ja kole. Otsustasime omanikuga, et paneme plekid punktkeevitusega kokku ja keevitame srva üle. Nii jääb väljanägemine ilusam.


