Tartus toimuva rahvusvahelise kiirendusvõistluse raames korraldab Tartu Autoklubi:
FTC Vanakooli Showdrag
Eesmark on tuua rajale masinaid, mis on vajunud valdava
enamuse inimeste jaoks unustuste hõlma, samas anda võimalus antud tehnika entusiastidele eksponeerida oma tehnikat, saada teada reaalne aeg ning üksteiselt mõõtu võtta. Esimesel võistlusel oleks ainult üks võistlusklass, sinna kuuluksid nii autod kui ka mootorrattad. Võistlus toimub 1/8 miili, ehk 200 meetrisel distantsil. Stardiks ei kasutata mitte foori, vaid ruudulise lipuga varustatud inimstarterit.
Vanakooli dragi klassi kvalifitseeruvad
1.USA päritolu tehnika, mis on toodetud enne aastat 1965
2.Euroopa/Jaapani päritolu tehnika, mis on toodetud enne aastat 1970
3.Nõukogude päritolu tehnika, mis on toodetud enne aastat 1990
Tehnilised nõuded vanakooli dragi klassile
Üldnõuded sõidukile:
1.Sõidukis ei või olla kinnitamata esemeid.
2.Sõiduki aku peab olema kinnitatud kindlalt kere külge, aku ei pea asuma masina
originaalkohas.
3.Sõidukil ei tohi esineda mis tahes vedelikke lekkeid.
4.Sõidukil peab olema turvavöö, kui seda on tootja tehas ette näinud. On lubatud kasutada
ise paigaldatud turvavöösid, kui need on korralikult kinnitatud sõiduki kere külge.
5.Sõiduki kere modifitseerimine/ümberehitamine lubatud
6.Lubatud on kasutada sisepõlemismootoreid, mootori modifitseerimine on lubatud.
7.Vedelikjahutusega mootoritel on kohustuslik paisupaak.
8.Väljalaske kollektorite kasutamine on kohustuslik, summuti kasutamine ei ole kohustuslik.
9.Autodel peavd olema küljes uksed, uksed peavad olema avatavad nii seest kui väljastpoolt.
10.Sõidukil peavad olema funktsioneerivad pidurid.
11.Rehvid peavad olema visuaalselt hinnates korralikud.
12..Korraldajal on õigus starti mitte lubada sõidukeid, mis vastavad kõikidele käesolevas
juhendis esitatud nõuetele, kuid pole korraldaja hinnangul turvalised.
Erinõuded mootorratastele
1.Mootorrattal peab olema vähemalt üks töökorras pidur.
2.Porilaudade kasutamine ei ole kohustuslik.
Auhinnad:
1.Võistluse kiirema aja sõitnud masinale.
2.spetsiaalse ekspertkomisjoni hinnangul stiilseimale vanakooli dragi klassis osalenud
sõidukile.
Info ja eelregistreerimine kuni reede (06.08.2010) õhtuni:
Vahur 55 603 077 vahur.uprus@ut.ee
07.-08.08.2010 Vanakooli Showdrag, Raadi lennuväljal, Tartus
Info peamiselt Eestis toimuvate vanatehnikaürituste kohta
Sõnum
Autor
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 343
- Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- ↳ MG TF (1954) [Autorestauraator]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum