Nimelt oli üle liidu antud käsk kõik seda tüüpi bussid ära hävitada, sest need olid ülegabariidilised, ehk paar sentimeetrit laiemad, kui GOST ette nägi ja mis muidugi veel oli puuduseks, nimelt olid need bussid liiga kiired. Alla saja sõita ei kannatanud, sest ülekanded käigukastis lihtsalt olid sellised. Maanteedel aga kehtestati esimesi kiirusepiiranguid.
Igastahes haakisid Kuusalu mehed enestele kolm puruks lõikamata, kuid juba veidi lammutatud bussi sappa ja asusid koduteele. Kaks neist bussidest olid varasemad väljalasked, ehk ZIS 127 ja üks oli uuem ja kandis nime ZIL 127. (ZIS-i ja ZIL-i vahet ei hakka siin hetkel lahkama.) Tublid mehed said kodus kiita, et piisavalt uhked purikad kodu kolhoosi ära tõid ja kaks meest Hans Kurg ja Heiki Eepold asusid busse töökorda seadma. Esimene neist nokitses ZIS-i kallal ja teine kääris käised ja sukeldus ZIL-i sisse.
Siin nüüd pildid sellest, kuidas Hans Kure komplekteeritud ZIS välja nägi:

Samast bussist veidi selgem pilt ja koos bussijuhi proua Lehtiga
