Vaadake seda artiklit. Midagi sarnast pole Eestis enne ilmunud!
http://automobilia.ee/artikkel/kadunud- ... eenutuseks
Veebiajakiri Automobilia
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
No poisid! Mida sellisest Delahaye 175 S-st arvate?
Ma isegi ei oska öelda, kas see autokere on ilus või mitte? Igal juhul on tegemist millegi väga erilisega! Ma arvan, et see on autokerede ehituse tipptase ka tänapäeval. Nagu M. Kuuse kirjutab, on kohati tunda kit¨i lõhna, aga viimne kui nurgake on eeskujulikult vormistatud, veatult teostatud.
Väga sageli on autonäitustel restaureeritud kerede puhul näha, et mingid jooned ja pinnad ei jookse kokku, kuskil on midagi väe-võimuga klappima pandud. Nende piltide vaatamisel sellist tunnet ei teki. Vastupidi, väikese pildi vaatamisel tekkis tunne, et see on joonistatud.... aga ei!
Ma isegi ei oska öelda, kas see autokere on ilus või mitte? Igal juhul on tegemist millegi väga erilisega! Ma arvan, et see on autokerede ehituse tipptase ka tänapäeval. Nagu M. Kuuse kirjutab, on kohati tunda kit¨i lõhna, aga viimne kui nurgake on eeskujulikult vormistatud, veatult teostatud.
Väga sageli on autonäitustel restaureeritud kerede puhul näha, et mingid jooned ja pinnad ei jookse kokku, kuskil on midagi väe-võimuga klappima pandud. Nende piltide vaatamisel sellist tunnet ei teki. Vastupidi, väikese pildi vaatamisel tekkis tunne, et see on joonistatud.... aga ei!
-
- VVK liige
- Postitusi: 127
- Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Auto ise on muidugi disainerluse tipptase.
Ma ei tea, aga arvan, et selle auto valmimise juures ei olnud paar-kolm inimest vaid terve meeskond ning ammugi ei ehitatud seda masinat kellegi käsul dikteeritud daatumite korras- a´la " mul on järgmiseks suveks/oksjoniks/ürituseks vaja tingimata auto valmis saada".
Tavaliselt räägivad niisugust tagantkiirustavat juttu inimesed, kes pole (vana)sõiduki keretöödega isiklikult kokku puutunud. See tähendab, et teeks oma kätega algusest lõpuni auto juures mõne keretööde protsessi algusest lõpuni ise valmis, mis pärast ka kriitilisema pilguga vaataja jaoks- kes konkreetselt sedasama tööd iga päev teeb- kui mitte hea, siis vähemalt rahuldav jääks.
Või siis teine äärmus, et ei omata vähimatki ettekujutust, kui palju aega, raha ja materjale selline töö- kui mitte nii kõrgel tasemel nagu konkreetse Delahaye puhul, siis vähemalt korraliku tulemuse saavutamiseks- tegelikult võtab.
P.S. Et ei tekiks väärarusaamasid, justkui eelnev jutt oli kellegi konkreetse pihta suunatud, siis täpsustaks, et seda mitte. Ei nende, kes kunagi on eespool mainitud töid hobi korras põhitööde-tegemiste kõrvalt ise teinud ega ka nende suunas, kes momendil teevad.
Selgitasin lihtsalt pikema perspektiivis asjade tegelikku olemust, kui niisugust.
Ma ei tea, aga arvan, et selle auto valmimise juures ei olnud paar-kolm inimest vaid terve meeskond ning ammugi ei ehitatud seda masinat kellegi käsul dikteeritud daatumite korras- a´la " mul on järgmiseks suveks/oksjoniks/ürituseks vaja tingimata auto valmis saada".
Tavaliselt räägivad niisugust tagantkiirustavat juttu inimesed, kes pole (vana)sõiduki keretöödega isiklikult kokku puutunud. See tähendab, et teeks oma kätega algusest lõpuni auto juures mõne keretööde protsessi algusest lõpuni ise valmis, mis pärast ka kriitilisema pilguga vaataja jaoks- kes konkreetselt sedasama tööd iga päev teeb- kui mitte hea, siis vähemalt rahuldav jääks.
Või siis teine äärmus, et ei omata vähimatki ettekujutust, kui palju aega, raha ja materjale selline töö- kui mitte nii kõrgel tasemel nagu konkreetse Delahaye puhul, siis vähemalt korraliku tulemuse saavutamiseks- tegelikult võtab.
P.S. Et ei tekiks väärarusaamasid, justkui eelnev jutt oli kellegi konkreetse pihta suunatud, siis täpsustaks, et seda mitte. Ei nende, kes kunagi on eespool mainitud töid hobi korras põhitööde-tegemiste kõrvalt ise teinud ega ka nende suunas, kes momendil teevad.
Selgitasin lihtsalt pikema perspektiivis asjade tegelikku olemust, kui niisugust.