Paar nädalat on nüüd tööst eemal oldud ja peab hakkama ennast jälle keretööde „lainele seadma“. Pakiruumi põhjal on teha veel põhjaosa, suhteliselt sirge plekk. See plekk koosneb siiski ka kahest osast. Esimene osa ulatub pisut tahapoole tugevdustalast. Tagumine plekk on esimese külge suhteliselt lihtsalt keevitatud. Kui plekki tegema hakkasin, sain aru, miks põhi kahest osast on: kuna plekk läheb paika ülevaltpoolt, siis ei mahu ta ühes tükis pakiruumi luugi avast sisse.
Jutt on siis sellest plekist:
Põhjaplekil on sisse pressitud terve hulk tugevdusribisid ja ava, kustkaudu toimetatakse kütusepaagi torude ja juhtmete ühendamist. Tugevdused on ümarate otstega, sikkerulliga selliseid otsasid teha ei saa. Otsustasin, et teen ribide jaoks kaks abinõud, mille abil löön käsitsi kõik need ribid sisse. Tegelikult oleks kujusid rohkem, aga abinõu tegemine ise on ka päris aeganõudev ja otsustasin natuke tööd lihtsustada. Loodan, et omanik ei märka! Kolmas abinõu luugi avale.
Kõik tugevdused on löödud allapoole. Ribide ümber on näha väikesed augud. Nende aukude kaudu tõmban abinõu pooled 4 mm-ste poltidega kokku.
Plekk altpoolt:
Kui need augud on kinni keevitatud, on plekk selline:
Kogu plekk oma kohal, veel kinnikeevitamata, kuna vaja teha veel servad, millega plekk kinnitub külgedelt rattakoobaste külge ja kütuse sissevoolutoru tunnel.
