-------------------------------------------------
Tahtsin alustada tagumiste küljeplekkidega, juba alustasingi, aga jäin õige pea hätta. Polnud tagaosa kuskile kinnitada. Ega plekid ju õhus ei seisa. Nii saigi kiirelt ümber orjenteerutud ja tagaosa toetamiseks vajalikud tagumised rattakoopad ette võetud.

Nagu selleltki pildilt aimu võib saada, on tagaosa plekid üsna "hõredaks" jäänud. Tagaosa oli üldse küljest ära "kukkunud".
Kui see Autorestauraatori töötuppa jõudis, oli pilt selline:

Kui kogu selle kupatuse lahti olin harutanud, jäi rattakoopast alles selline monstrum:

Viisin plekid puhastusse ja püüdsin säilitada sellised kohad, mida kõige keerulisem valmistada on.

Servad on muidugi läbi, need tuleb uued teha, aga kaare kumeruse saaks säilitada! Muidugi on ka sellel osal vaja üht-teist parandada.

Niimoodi jupp-haaval katsusime poritiiva kuju järele aimata. Asi selles, et rattakoopa külge peab ju tagumine poritiib kinnituma. Kuju peab olema päris täpselt tehtud! Et paremat tulemust saada, tegin poritiiva järgi jäljendi:

Siin on siis rattakoopa esimene pool puidukruvidega puidust jäljendi külge kruvitud. Välimine serv sai liidetud serv-servale:

Peale keevitamist ja õmbluste puhastamist sai rattakoopa esimene pool selline.
Nüüd tuleb rattakoobas kere külge kinnitada. Esialgu tegin seda kruvidega. Siis saab võimalike ebatäpsuste korral veel asendit korrigeerida.

Täpselt samasugune, aga peegelpildis rattakoobas sai valmistatud vasakule poole:

Rattakoopad sai esialgu tehtud pisut laiemad, siis on "mängumaad", kui hakkan koopaid küljeplekiga liitma.

Rattakoopa tagumised pooled on pisut lihtsama kujuga, need tegin täielikult uued:


Ka tagumised pooled kinnitasin esialgu kruvidega:


Vasakpoolne tagumine rattakoobas sai selline:

Nagu eelpool sai räägitud, on mõlemad rattakoopad esialgu veel kinni keevitamata, panin need kinni kruvidega, et oleks vajadusel võimalik veel asendit muuta. Teine hea asi veel: küljeplekkide remontimisel võin rattakoopa üldse eest ära võtta. Siis on parem juurdepääs plekile mõlemalt poolt.