lehtvedrude taastamine
lehtvedrude taastamine
Kellel oleks laenata rulle vedrulehtede painutamiseks? Või siis võtaks töö ette?
Re: lehtvedrude taastamine
Selles kohast olen teadlik, üks tuttav ei soovitanud. Kindlasi on siin keegi ka ise rullid valmis teinud ja seisavad töökojas.
Re: lehtvedrude taastamine
Ei oma küll mingeid kogemusi selles teemas aga tuttava mittesoovitamine võib tähendada ka ühte ebaõnnestunud tööd või mitteootuspärast tulemust paljude õnnestunud asjade kõrval.
Kujutan ette, et neil meestel ikkagi teadmisi ja eriti kogemust rohkem kui kellegil kes ise rullide vahel mõne paari üle lasknud.
Iseenesest võiks ju tegu olla tavalise 3 rulli valtspingiga millega siis lihtsalt vedrud uuesti kujusse lastakse.
Kujutan ette, et neil meestel ikkagi teadmisi ja eriti kogemust rohkem kui kellegil kes ise rullide vahel mõne paari üle lasknud.
Iseenesest võiks ju tegu olla tavalise 3 rulli valtspingiga millega siis lihtsalt vedrud uuesti kujusse lastakse.
Re: lehtvedrude taastamine
Olen sinuga päri. Kui aga tuttav Tartu tööga rahul ei olnud uurin muid võimalusi veel. Minu mõõtekäik oli sinuga sarnane ja sellest ajendatuna ka siia kirjutasin. Siiani olen ainult infot kogunud ja asja hullemaks teinud ehk rikkunud ei ole.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: lehtvedrude taastamine
Minul on selle tegijaga ainult head kogemused.
Muidugi on hea, kui tead neid parameetreid, millele vedru peab vastama: mõõdud, jäikus.
Jäikusest sõltub see, kuidas vedru koormuse all käitub, kuipalju auto massi all kokku vajub. Tavaliselt pole seda jäikust teada ja siis tuleb ise katsetada.
Tõenäoliselt selles sinu sõbra probleem oligi.
Vana vedru ülerullimine annab ka midagi, aga üsna sageli vajub vedru uuesti ära. Et asi toimiks, oleks vaja "üle painutada". Aga kui palju? Seda ei tea ja see taandub jälle katsetamiseks.
Minu soovitus: telli suurem vedrupakk, siis saad lehtede kombineerimisega katsetada. Aga seda muidugi täis koormusega.
Muidugi on hea, kui tead neid parameetreid, millele vedru peab vastama: mõõdud, jäikus.
Jäikusest sõltub see, kuidas vedru koormuse all käitub, kuipalju auto massi all kokku vajub. Tavaliselt pole seda jäikust teada ja siis tuleb ise katsetada.
Tõenäoliselt selles sinu sõbra probleem oligi.
Vana vedru ülerullimine annab ka midagi, aga üsna sageli vajub vedru uuesti ära. Et asi toimiks, oleks vaja "üle painutada". Aga kui palju? Seda ei tea ja see taandub jälle katsetamiseks.
Minu soovitus: telli suurem vedrupakk, siis saad lehtede kombineerimisega katsetada. Aga seda muidugi täis koormusega.