Järgmisena on päevakorras esitiibade kinnitusmutrid.
Praegu on tiivad kinni 6mm-ste poltidega, seib kummalgi pool ja mutter.
Ette on nähtud neljakandilised mutrid metallist pesas. Selliseid muidugi enam pole...
Aga Raims pole käed süles istunud ja on valmis teinud koopiad:
Neid on kummalgi esitiival kümme tükki.
Järgmisena on ootel õhuluugid, mis asuvad mootoriruumi külgedel. Need on esialgu üsna kõverikud, küljepleki külge kinnituv hing on puudu. Puudu on ta sellepärast, et luuk oli tehtud mittemonteeritav, seda eest ära võtta ei saanud. Tuligi siis katki teha...
Uued hinged:
Külgepanemisega ongi nüüd selline probleem, et ei tahaks keevitada. Siis ei saa korralikult pahteldada ja värvida... peab veel mõtlema:
... teine pool:
