Plaan minna, tänaseks kindlalt 5 ekipaazi koos.
Tõnu ja Eike,Vello ja Ilmi,Pentti,Raivo ja Piret,Toomas ja Anu.
Lisan soomekeelse üritust tudvustava teksti.
Reitti:Tampere Autotalo Laakkonen-Härmälä-Rajasalmi-Paasikiventie-Hervanta-Kangasala-Majaalahti-Vehoniemi-Ruutana-Tampere Keskustori.Lähdemme Autotalo Laakkosen pihasta Hatanpäältä, jonne kokoonnumme klo 10 ja ensimmäinen auto lähtee reitille klo 11. Osallistumismaksu on 25.- Eur/hlö ja alle 15 - vuotiaat puoleen hintaan. Ajoihin voi osallistua ennen vuotta 1984 valmistetulla autolla. Ajoihin ilmoittautuminen viim. heinäkuun aikana sähköpostitse toimitsijoille. Ilmoita nimesi,ajoneuvon tiedot sekä osallistuvien henkilöiden määrä. Järjestäjä:Tampereen Seudun Mobilistit ry. Lisätiedot: Jorma Palonen, puh.0505950962, jorpa@tpnet.fi tai Petri Kata, puh. 0400633632 / petri.kata@kolumbus.fi
Terv.
Raivo
TAMPEREEN SEUDUN MOBILISTIT RY (50-v. JUHLA-AJOT) 9.AUG.2014
TAMPEREEN SEUDUN MOBILISTIT RY (50-v. JUHLA-AJOT) 9.AUG.2014
Viimati muutis raivo, 29 Juuli T, 2014 20:15, muudetud 1 kord kokku.
Re: TAMPEREEN SEUDUN MOBILISTIT RY (50-v. JUHLA-AJOT)
Ei hakanud silma, mis need Kuupäevad olid?
Viimati muutis PeterKarl, 01 August R, 2014 18:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: TAMPEREEN SEUDUN MOBILISTIT RY (50-v. JUHLA-AJOT)
Järgmine nädalavahetus, 9.08.PeterKarl kirjutas:Ei hakanud silma, mis need Kuupävad olid?
Re: TAMPEREEN SEUDUN MOBILISTIT RY (50-v. JUHLA-AJOT) 9.AUG.
Lühike kokkuvõte sõidust koos pildigaleriiga.
Asusime Tampere poole teele seitsme ekipaaziga reedel, hilistel hommikutundidel. Laevale pääsu ootamas.



Kangasalal võtsid meid vastu Simo Pyykkonen ja Mobilia muuseumi direktriss.

Muuseumi ekspositsiooni tudvustas Martti Pilz.





Reede õhtul käisime ka veel Vehoniemi Automuuseumis. Meid võõrustas muuseumi omanik
proua Leila Suutarinen. Leila päris muuseumi oma isalt.

Mõned klõpsud näitusesaalist.










Simo oli meile öömaja broneerinud Kangasalas Lepokoti külalistemajas, järve kaldal oma
ujumisrannaga. Õhtul istusime lehtlas ja pidasime pikniku.

Laupäeva hommikul sõitsime Tamperesse, start orienteerumise sõidule anti Laakkose Auto-
kaupluse parklast.Kõigepealt mandaat, siis hommikukohv ja edasi juba stardi ootele.











Kaks kõige pikema habemega osalejat.

Lõunaks jõudsid sõitjad Mobiliasse, siin pakuti ka kerget kehakinnitust.




Peale lühikest lõunapausi taas rajale, legendi järgi on järgmine kontrollpunkt Vehoniemis.
Edasi sõitsime taas mööda väiksemaid teid Tampere poole.

Finis ja näitus Tampere vanal turul.









Koos autodega saabus ka voorimees.


Pidulik lõputseremoonia peeti turu kõrval restoranis.


Kahjuks meie seltskond ühe laua taha ei mahtunud ja nii pididki osa meist istuma oma soome sõpradega.



Meilegi tuttavad pillimehed 2012 a. Laidoneri sõidult.

Auhinna leti eest käis läbi ka mitu meie ekipaazi, aga kahjuks ei jõudnud kõigist pilte teha.
Loodan, et Vello ja Vahur pikka viha ei pea.



Ürituse lõpetasime meie Tõnuga, andes Tampere klubi 50a juubeli puhul klubi presidendile üle
meie klubi tagasihoidliku meene


Koduteele asusime pühapäeva hommikul vara, sest Simo oli meile kella üheteistkümneks Hämeenlinna
Panssarimuseo (tankimuuseum) külastuse broneerinud. Kohale jõudes ootas meid muuseumi parklas
Hämeen Mobilistide pealik Pentti Kallionpää. Pentti käis kevadel koos meiega Kaliningradi sõidul.

Kuna giid helistas, et jääb 10 min. hiljaks siis lasi Pentti meile kohvi ja pirukaid serveerida, ise aga
rääkis Hämeen klubi tegemistest.

Giidiks Soome tankipolgu komandör ja ekskursioon algas..













Edasi kiirustasime Helsinkisse laevale ja reis mööda Soomet hakkaski otsa saama.
Tänud kõigile osalejatele, samuti võõrustajatele.
Terv. Raivo
Asusime Tampere poole teele seitsme ekipaaziga reedel, hilistel hommikutundidel. Laevale pääsu ootamas.
Kangasalal võtsid meid vastu Simo Pyykkonen ja Mobilia muuseumi direktriss.
Muuseumi ekspositsiooni tudvustas Martti Pilz.
Reede õhtul käisime ka veel Vehoniemi Automuuseumis. Meid võõrustas muuseumi omanik
proua Leila Suutarinen. Leila päris muuseumi oma isalt.
Mõned klõpsud näitusesaalist.
Simo oli meile öömaja broneerinud Kangasalas Lepokoti külalistemajas, järve kaldal oma
ujumisrannaga. Õhtul istusime lehtlas ja pidasime pikniku.
Laupäeva hommikul sõitsime Tamperesse, start orienteerumise sõidule anti Laakkose Auto-
kaupluse parklast.Kõigepealt mandaat, siis hommikukohv ja edasi juba stardi ootele.
Kaks kõige pikema habemega osalejat.
Lõunaks jõudsid sõitjad Mobiliasse, siin pakuti ka kerget kehakinnitust.
Peale lühikest lõunapausi taas rajale, legendi järgi on järgmine kontrollpunkt Vehoniemis.
Edasi sõitsime taas mööda väiksemaid teid Tampere poole.
Finis ja näitus Tampere vanal turul.
Koos autodega saabus ka voorimees.
Pidulik lõputseremoonia peeti turu kõrval restoranis.
Kahjuks meie seltskond ühe laua taha ei mahtunud ja nii pididki osa meist istuma oma soome sõpradega.
Meilegi tuttavad pillimehed 2012 a. Laidoneri sõidult.
Auhinna leti eest käis läbi ka mitu meie ekipaazi, aga kahjuks ei jõudnud kõigist pilte teha.
Loodan, et Vello ja Vahur pikka viha ei pea.
Ürituse lõpetasime meie Tõnuga, andes Tampere klubi 50a juubeli puhul klubi presidendile üle
meie klubi tagasihoidliku meene
Koduteele asusime pühapäeva hommikul vara, sest Simo oli meile kella üheteistkümneks Hämeenlinna
Panssarimuseo (tankimuuseum) külastuse broneerinud. Kohale jõudes ootas meid muuseumi parklas
Hämeen Mobilistide pealik Pentti Kallionpää. Pentti käis kevadel koos meiega Kaliningradi sõidul.
Kuna giid helistas, et jääb 10 min. hiljaks siis lasi Pentti meile kohvi ja pirukaid serveerida, ise aga
rääkis Hämeen klubi tegemistest.
Giidiks Soome tankipolgu komandör ja ekskursioon algas..
Edasi kiirustasime Helsinkisse laevale ja reis mööda Soomet hakkaski otsa saama.
Tänud kõigile osalejatele, samuti võõrustajatele.
Terv. Raivo
Viimati muutis raivo, 04 September N, 2014 19:14, muudetud 2 korda kokku.
Re: TAMPEREEN SEUDUN MOBILISTIT RY (50-v. JUHLA-AJOT) 9.AUG.
Tänud Raivole hea ülevaate eest! Kui USA-raud kõrvale jätta siis Soome vanatehnika on kuidagi hoopis teistsugune kui Eestis. Tatrad, Fordid, vanad prantslased, Saabid jms, autod mis kunagi meile ei jõudnudki.