

Kuidas uusi teha, seda sai vaadatud Märdi BMW-321 projekti juures. Tundus, et pole suurt kunsti.
Peaks saama hakkama. Kuna mul polnud porikoopa vormi ,aga Märt oli selle teinud BMW-321 jaoks ,
siis mõne ajapärast oli see vorm juba minu garaazis.(Tänud Märt) Minu õnneks on BMW-321 ja
BMW-340 tagumised porikoopad identsed.

Eks siis tasapisi hakkasin ¨ablooni järgi tükke välja lõikama ja neid omavahel ühendama.


Tulemus oli siis selline.

Kuigi porikoopa sisemuse varjab ära ratas ja seestpoolt läheb polster peale,
siiski polnud ma tulemusega rahul. Selle porikoopa sai tehtud selle aasta talvel.
Peale õppepäeva Märdi juures ja mõningase arupidamise järel , sai võetud vastu raske otsus. Tuleb uuesti teha. Noh , ega see just tuju ei tõstnud.
Põhjused uue tegemiseks :
1.Lihvimisest oli plekk kohati õhuke, kui paber.
2.Keevitamisel oli jäänud tasapinnad erinevatele kõrgustele ja õmbluste lihvimine ja pinnimine praktiliselt võimatu.
3.Samuti ei meeldinud endale selline mõte, et pärast mastiks peale ja ega keegi ei näe. (aga samas on see koobas kogu aeg endal nina alla)
Täna alustasin uue porikoopa (duubel 2) ehitamist. Otsustasin seekord kasutada Märdi Wanderer W23 Cab, 1937 poolt näidatud.


