
Kiigede ja sarniiridega muidugi tööd on. Päris korralikult kulunud.

Kiige pesa sillatala küljes. Originaalis on õlitõkke tihendiks ovaalse ristlõikega O-rõngas. Arvatavasti pidas selline rõngas uuel autol õli võibolla esimesed paakümmend tuhat kilomeetrit. Seejärel hakkas tagasilla õli sealtkaudu välja jooksma. Õlikanalite paigutus on aga selline, et kiige tihendi lekkimise korral jääb kuivale ka alumine kuulsarniir. Lekete vältimiseks otsustasime paigaldada "simmer" tüüpi tihendid. Selleks tuli korpuses olev tihendipesa üle freesida.

Kiige alumine kuulsarniir. sellega sama lugu. Simmertihendi paigaldamiseks freesisime pesa üle.

Erivõtmeid ja rakiseid on BMW tagasilla remondi juures vaja rohkem kui üks.

Ülemise kuulsarniiri kummikatted. Uus on tehtud Volvo veovõlli lõõtsast.

vaatamata sillatala heale säilivusele kontrollisime siiski laagrikorpuse liitepinna treipingis üle. 0,2 mm viskumine siiki oli. Isiklikest kogemustest BMW-ga tean, et deformeerunud tala korral väänab laagri kinni ja pooltelje kinnitusmutter tuleb lahti.
