Täpselt selline:
Pildi pealt nii hull ei paistagi, lähemalt uurides aga küll.
Tegemist on 1941 aasta Saksa raskemootorratta Zündapp KS 750 küljest pärit korviga. Kui täpne olla siis see konkreetne korvivann on oma eelneva elu veetnud küll BMW marki ratta küljes. BMW ja Zündappi korvid tehti samas "Steib"-i tehases ja olid põhimõtteliselt ühesugused, erinevused olid vaid korvi vedrustustes ja veel mõnedes väikestes detailides.
Kõne all oleva Zündappi enda korv oli kunagi koos ühe BMW-ga lõunanaabrite kätte jõudnud, räbalas seisus BMW korv jäi jällegi Zündappi kõrvale.
Nüüd on omanikul plaan ratas korda teha ja täielikult sõjavarustusega komplekteerida.
Minu ülesanne on see mõlkis, kõver ja roostes korv paremasse vormi viia ja ka muud tsikli plekkdetalid üle käia.
Hakkasin pihta korvi lammutamisega, eemaldades enamik detaile mis olid korvi külge polditud, needitud või kruvitud. Ühest nurgast väikse plekitüki eemaldamisel tahtis korv hoopis pooleks murduda.
Siis edasi liivapritsi, kus korv kergelt üle lasti et paremini aru oleks saada, mida sealt võtta ja mida jätta.
Nüüd on hästi näha kui mõlkis ja välja veninud on küljed.
Kodukootud lapid siin-seal, sügav rooste ja muud kahjustused. Õnneks on "Steib"-i kiri rikkumata.
Vaade ninaossa seestpoolt, siin küll suurt midagi enam päästa pole.
Kuna lisaks kõigele oli korv ka märgatavalt paremale poole viltu, ilmselt mõnest tugevast avariist või aasta(kümnete) pikkusest kolahunnikute all seismisest siis otsustasin selle täielikult algosadeks lahutada.
Siin lammutamisprotsess pooleli, loomulikult tuleb ka mõned vajaliku mõõdud võtta ja pildid teha et asi hiljem ka õigesti kokku saaks.
Topeltplekkide vahed nagu ikka, korralikult roostes.