
5. Kere
5. Kere
Tööde järjekord sõltub praeguses etapis suuresti liivapritsi kõrvalnähtuste likvideerimise võimalikkusest. Enne pritsimist ei saa karpe lõplikult kokku keevitada, sest pärast ei saa kinnistest konstruktsioonidest enam liiva kätte. Teen tükid valmis. Kinnitan esialgu kruvidega.


Re: 5. Kere
Liivapritsitud. Seest ja väljast. Järgmisel pildil on põhi harjatud. Kohe läheb kahekomponentne Standox Wash-Primer peale.


Kindlat väljavahetamist vajavad kohad jätsime puhastamata.



Kindlat väljavahetamist vajavad kohad jätsime puhastamata.

Re: 5. Kere
Liivapritsipoisid on väga korraliku töö teinud.

Pakiruumi põhi ja rattakoobas, põhi ülespoole.

Sama koht, mis eelmisel pildil. nüüd juba taastatuna ja "õiges" asendis.Tehnoloogilised aasad ja avad ka.

Tagumine nurk. Kere kandepadjand on pea olematu aga mõõdud saab siiski kätte.

Nurk peaaegu valmis. Kere kandedetail tuleb ühtse tükina mõlemale poolele.

Vasakut külge ootab sama töö.


Pakiruumi põhi ja rattakoobas, põhi ülespoole.

Sama koht, mis eelmisel pildil. nüüd juba taastatuna ja "õiges" asendis.Tehnoloogilised aasad ja avad ka.

Tagumine nurk. Kere kandepadjand on pea olematu aga mõõdud saab siiski kätte.

Nurk peaaegu valmis. Kere kandedetail tuleb ühtse tükina mõlemale poolele.

Vasakut külge ootab sama töö.

Sama koht, mis eelmisel pildil. Nüüd juba uuendatuna.


Pakiruumi põhi ja rattakoobas saavad uued tükid vaheldumisi.

Kortsud pakiruumi põhjal on tehase omad ja jäävad nii nagu on.



Pakiruumi põhi ja rattakoobas saavad uued tükid vaheldumisi.

Kortsud pakiruumi põhjal on tehase omad ja jäävad nii nagu on.

Viimati muutis leevi, 02 Aprill T, 2013 22:27, muudetud 2 korda kokku.
Re: 5. Kere
Nagu varasemates postitustes juttu on olnud, on keegi eelmistest omanikest pakiruumi ja salongi vahelise vaheseina välja lõiganud. Üritasin erinevate teemafoorumite vahendusel hankida originaalvaheseina, aga paraku tulutult. Seega tuli see olemasolevate jäänuste, piltide ja mõningaste tuletatud mõõtude baasil uuesti üles ehitada.


Suht aeganõudev detail teha oli laeosa, mis peab kokku sobituma säilinud originaalosaga



Vertikaalosa profiilide tegemine oli juba lihtne töö.


Varuratta pesa.

Päris uut polnud vajadust teha.




Suht aeganõudev detail teha oli laeosa, mis peab kokku sobituma säilinud originaalosaga



Vertikaalosa profiilide tegemine oli juba lihtne töö.


Varuratta pesa.

Päris uut polnud vajadust teha.


Re: 5. Kere
A-piilari alumine osa. Jätsin need algul tagemata, et karpidest liivajääke peale pritsimist kätte saada.

Parema poole välimine tükk.

Vasaku piilari välimine osa valmis.

A-piilari põhikandeosa on 2mm materjalist. Seetõttu ka hästi säilinud. Sisemisest katteplekist on aga ainult riismed järel. Tuleb midagi ka ise konstrueerida.

Tükk sai selline.


Ja paremale poole samasugune.


Parema poole välimine tükk.

Vasaku piilari välimine osa valmis.

A-piilari põhikandeosa on 2mm materjalist. Seetõttu ka hästi säilinud. Sisemisest katteplekist on aga ainult riismed järel. Tuleb midagi ka ise konstrueerida.

Tükk sai selline.


Ja paremale poole samasugune.

Re: 5. Kere
Tagumise serva tegemiseks valmistasin vineerist vormi.

Detail valmis koolutatud. Päris ühes tükis ei õnnestunud teha. Liiteservale tegin kesosasse kiilud vahele.

Tükk paigas

Tagumine põiktala. Originaal.

Uue tala tegin ka mitmest tükist.

Tala valmis ja krunditud, enne keevitamist.


Detail valmis koolutatud. Päris ühes tükis ei õnnestunud teha. Liiteservale tegin kesosasse kiilud vahele.

Tükk paigas

Tagumine põiktala. Originaal.

Uue tala tegin ka mitmest tükist.

Tala valmis ja krunditud, enne keevitamist.

Re: 5. Kere
Nagu selleealistel autodel tavaliselt, nii on ka siin salongi ventilatsiooniava veerenni põhi auklikuks roostetanud.


Mõned "hõredad" tükid peale liivapritsiga puhastamist.

Päris uue käigukastipealse põrandaosa tegemine oleks vist lihtsam olnud, aga siis oleks kaduma läinud tehase kortsuline originaal.



Mõned "hõredad" tükid peale liivapritsiga puhastamist.

Päris uue käigukastipealse põrandaosa tegemine oleks vist lihtsam olnud, aga siis oleks kaduma läinud tehase kortsuline originaal.

Re: 5. Kere
Uksed peale soodapritsiga puhastamist.

Raam liivapritsitud ja harjatud.

Mürasummutusmastiks. Originaalse bituumenipõhise mastiksi asemele panin siiski kaasaegsema polümeeri. Nakkub aluspinnaga paremini ja ei võta vett sisse.

Põhi ja rattakoopad said värvi alla ka õhukese kivikaitsemastiksi kihi. Sellise halli tooniga olid mingi aeg ilmselt seest ja alt värvitud kõik Plymouthid. Välispidiselt oli kasutuses muidugi erinevaid toone.


Raam liivapritsitud ja harjatud.

Mürasummutusmastiks. Originaalse bituumenipõhise mastiksi asemele panin siiski kaasaegsema polümeeri. Nakkub aluspinnaga paremini ja ei võta vett sisse.

Põhi ja rattakoopad said värvi alla ka õhukese kivikaitsemastiksi kihi. Sellise halli tooniga olid mingi aeg ilmselt seest ja alt värvitud kõik Plymouthid. Välispidiselt oli kasutuses muidugi erinevaid toone.
