Kuna mina polnud seda autot vist oma silmaga ühes tükis näinudki, vähemalt mitte sellise pilguga vaadanud siis sai alustuseks ninaosa enam-vähem kokku laotud et mingi pilt tekiks.
Tiivad, uksed ja osaliselt ka kapott olid juba varasemalt remonditud.
USA-st jõudis kohale ka uus stange, ehk rahvakeeli öeldes 2 ruutmeetrit kroomi.
Algselt selle auto küljes olnud põrkeraud oli liiga kehvas seisukorras et seda oleks olnud mõistlik taastama ja kroomima hakata. Seega sai auto kodumaalt otsitud juba värskelt kroomitud asi.
Loomulikult tuli see hoolikalt üle teipida et kroomi mitte rikkuda.
Kui esitiivad-uksed-kapott olid paika sobitatud, polnudki pikka pidu-kruvidega koos olnud kapott jälle laiali tõmmata, sisemised pooled puhastada-värvida ja juba lõplikult kokku panna.
Enne sai veel kinni vahetatud ka kapoti esimene serv, mis juba ammusest ajast ootamas oli.
Veidi tuli tuunida ka parempoolse esitiiva kapotipoolset serva, nagu ikka oli lihtsam uus serv teha kui vana kõverikku sirutama ja sättima hakata.
Nüüd kui ka uksed-tiivad paigas olid, sai viimaks paigaldatud ka mõlemad välimised küljekarbid.
enne tuli need muidugi teha.
Pildil eemaldatud karp ja uue toorik.
Sisemise karbi küljes olev rooste ja muu soga sai eemaldatud kohapeal väikese liivapritsiga ja seejärel ka krunditud-värvitud.
Paralleelselt ninaosa remondiga sai tegeletud ka pakiruumi luugiga.
See oli väliselt igati heas seisukorras ja pikalt sai kaalutud kas seda üldse torkima hakata kuid lõpuks sai ka see laiali tõmmatud.
Kahe poole vahel oli mingisugune pigipõhine matt, veidi roostet ja taaskord üks hiirepesa.
Peale liivapritsi leidus ka üks kõpitsemist vajav nurk.
Krunditud-värvitud sisemine pool.