Kroomdetailidega ei sobinud see kohe üldse kokku, kõik vahed olid kõverad ja erinevad.
Otsustasin selle täiesti uue teha.
Põhimõtteliselt tuli kroom omale kohale riputada ja siis tagapaneel sinna vahele voolida. Tuli alustada mingist umbmäärasest sabloonist:
ja jätkata esimese plekkdetailiga mis läks küll aia taha aga mis näitas kätte kitsaskohad ja vajalikud korrigeerimiskohad.
vol.2 oli juba parem, kuigi vajas samuti veidi ülekoputamist.
Selle paneeli teeb keeruliseks nüanss et kõik kroomtükkide poolsed servad nö. punnitavad väljapoole ja on samal ajal 90 kraadi sisse keeratud. Nende tegemiseks tuli valmistada mõned abinõud.
Pakiruumi luugi poolse serva virutasin vana tüki küljest ära. See oli hästi säilinud ja mitmeastemeline, selle järgitegemine oleks olnud tükk tööd.
Uus ja vana detail kõrvuti:
Siiamaani olid tagatiivad kere küljes väikeste poltide-mutritega et vajadusel nende asendit korrigeerida ja neid küljest ära võtta muude detailide tegemiseks. Nüüd kui kõik näis olevat valmis, oli aeg ka tiiva lõplikult kinni keevitada.
Enne seda tuli muidugi tiivad seestpoolt ja kere peitu jääv osa korralikult puhastada-kruntida-värvida. Liitekohad kuhu kipub niiskust ja sodi kogunema ja vahele pugema, said kaetud kerehermeetikuga ja "logar" sai omale kummist ääre mis hakkab tagatiiva vastu liibuma.
Tiivad küljes, nurgad ka tehtud, vahed enam-vähem jooksevad. Pagasnikuluugi roostetäpilisest seisukorrast ei tasu lasta end heidutada, see on pritsitud tükk aega tagasi ja selle luugini alles jõuame:
See kumer tagapaneel ei mitte ainult ühekordest välimisest plekist, ka seespoolt oli hulga kraami mis tuli kõik uus teha. Enne viimase tüki paigaldamist.
Nii ta lõpuks jäi: