Toodi auto kohale ja anti suhteliselt vabad käed. Kere peab korda saama.
Tuli hakata vaatama kuidas see kere rohkem laiali lammutada et liivapritsiga puhastama pääseks.
Auto juures on "keretöid" varasemas elus juba teostatud. Näiteks põhi oli kolmekordne. Keskel auklikuks roostetanud originaal mille pealepoole oli joodisega pandud siledad õhukesed (ilmselt mingi katuseplekk) tahvlid ja allapoole liimitud samasugused mingi pigi ja tõrvaga....
Juhi jalgealune peale kihtide eemaldamist:
Kõik oli mõnusalt roostepuru täis
Kui suurem jama välja lõigata jäi põrandast esialgu alles niipalju, hiljem sai ka seda oluliselt vähendatud
Asjatundja tehtud remont kabrioletkatuselt tuleva vee ärajooksurenni parandamisel:
Parempoolne küljekarp.
Kuna tagasiteed enam ei olnud, sai ka tagumised tiivad maha lõigatud, kuna eel-luure andis infot et seal all ei pruugi ka midagi rõõmustavat olla
No ja ei olnudki. Mingi elukas oli igatahes istmete seest kogu pehme kraami sinna vedanud ja sellest omale pesa teinud. Teise tiiva all oli pesa veel 2 korda suurem.
Ka Eldorado omapärane sabaosa ei olnud paremas seisus. Sinna otsa oli ennast kõveraks sõitnud ilmselt nii mõnigi jaapani väikeauto või sellega maha võetud mõned telefonipostid ja plank-aiad.

Sabaosa oli koledalt mõlkis ja kogu tagaosa kroomi originaalkinnitused olid purunenud. Peale märkmete tegemist ja mõõtude võtmist paar kiiret liigutust relakaga ja juba ta rippuski seal küljes.
Tagatiibade eemaldamisel selgus et ega see kere altpoolt parem pole.
Selline luukere jääb siis ühest klassikaliselt cadillacist järgi kui sealt enam suurt midagi maha lõigata ei ole. Veel sai eemaldatud need plekist nö "logarid" mis moodustavad tagumised rattakoopad.
Kuna kere oli selle lõikumise käigus kaotanud olulise osa tugevusest tuli sellele alla meisterdada abiraam et kere päris pooleks ei läheks ja seda kuidagi liigutada saaks.