Tagaosa põhi on tehtud ka suhteliselt lihtsalt. Altvaates näeb see välja nii:
Probleem on selles, et ei tahaks tagaosa tükkideks teha. Kui ta selliselt tervikuna eeskujuks jätta, saab väga hästi kõiki mõõtusid kontrollida. Kui see aga algosadeks lahutada, pole mõõtu kuskilt võtta. Otsustasin niikaua kui võimalik, tagaosa tervena säilitada. See tähendab seda, et tuli hakata replika osasid valmistama.
Esimesena valmistasin põranda servas oleva nurgikukujulise moodustise. Esiotsapidi kinnitub see puidust külgtala külge, tagaosas aga poltidega raami külge.
Siis painutasin plekist tagumise ristvedru tunneli. Sellise mõõduga lehe painutamine on päris raske. Töö lihtsustamiseks tegin pleki kahest osast:
Et konstruktsioon jäigemaks saada, keevitasin selle tunneli paika.
Järgmisena valmistasin tagaistme aluse pleki. See koosneb kahest osast, püstisemast seljatagusest:
Keevitasin sellegi oma kohale:
Teine osa on istme padja alune, selle originaal on siin:
Tagaistme all asus akukast.
Ka jupike kardaanitunnelit tuleb tagaistme alt läbi:
Pakiruumi põhi on suhteliselt lihtne. Keset plekki on aken, kustkaudu saab monteerida kütusepaagi juhtmeid ja torusid. Lisaks mõned tugevdused.
Kinnikeevtatult selline: