Külgtoed, millele kinnituvad puit-talad ja astmelauad on omadega läbi. Hea kujutlusvõime korral saab nendest eeskuju uute tegemiseks:
Tagasilla vedrukandur on küll originaalina säilinud, aga sellele on uus tala ümber keevitatud, kõlbmatu seegi:
Tugevdusrist on heas korras. Mõned mõlgid välja arvatud, aga sellest saab asja.
Muidugi oli huvi vaadata, kuidas selline koht:
... seestpoolt välja näeb
Huvi rahuldamiseks eemaldasin sisekülje:
Sisekülg seestpoolt:
Ja pikitala lähemalt:
Mitme millimeetri paksused roostetükid kukuvad lahti, kui vasaraga koputada. Peale väikest puhastust on näha, et kolmemillimeetrisest plekist on kohati alles umbes kolmandik, mõnes kohas on augud läbi. Plekk on vasaraga koputades üsna nõrgukene, eriti profiili allosas:
Selge on see, et olemasolevast raami materjalist tuleb üle poole välja vahetada. Allesjäänud õhuke materjal hoiab seda masinat küll koos, aga kui kaua? Suuremast august läbi sõites on raam kõver.... ja siis uuritakse: Kes tegi?
Arvan nii, et allesjääva materjali paksus peaks olema minimaalselt 2 mm. Kõik, mis on õhem, tuleb vahetada.