



Fakt on muidugi see, et tööde kestvus ja lõpptulemuse õnnestumine sõltuvad lisaks igasugustele muudele teguritele väga suurel määral ka sellest, missugune on konkreetse, taastamistöid vajava vana auto algne seisukord. Mida rohkem roostes ja mädanenud kerega sõiduk, seda kauem kulub aega tema kordategemisele nii plekksepal kui ka värvijal ning paralleelselt sellega suurenevad ka materjalide ning tööaja peale kulutatavad summad. Ja mõnda autot pole võibolla üldse mõttekas taastada, kuna välja käidavad summad võivad minna suuremaks, kui asi väärt.
Sõltub muidugi konkreetse auto rariteetsusest ja mitmest muust asjast.
Seda peaks mainima küll, et kui oleks selle Cadillaci keretöödeks rohkem aega antud/jagunud, siis oleks antud auto veel põhjalikumalt ette võtnud ja ta oleks võibolla veel paremini välja kukkunud.
Momendil aga sai ta niisugune nagu ta sai, sest et omanik soovis temaga minna kiiremas korras erinevatele vanatehnikaüritustele, mille eest olid osalustasud juba ära makstud ja need polnud üldsegi mitte väikesed.
Kuid selle autoga on nüüd põhimõtteliselt kõik.