Kartsin, et kui kõik korraga ette võtta, venib taastamistöö mitme aasta pikkuseks ja kui õigel ajal sõidu maitset tunda ei saa, võib kergesti juhtuda nii, et huvi lahtub. On mul selline kogemus, juba vähemalt korra või isegi mitu korda – olemas.
Möödunud aasta sügisel sai Taavoga kaupa sobitatud, et tema võtaks auto mootorisektsiooni korrastustööd enda hoolde. Spetsialistidega nõu pidades otsustasime, et mootorit ja käigukasti lihtsalt niisama lahti võtma ei hakka. Enam-vähem on teada, mis seal sees on ja huvi pärast seda teha pole mõtet. Tehnika toimib üsna hästi ja teeme tööd ainult niipalju, et saaks võimalikult kõik kummidetailid ja tihendid ära vahetatud.
Tookord tööks siiski ei läinud, ilmselt olin liiga tagasihoidlik. Seda arvesse võttes olin sellel sügisel järjekindlam ja Taavo juurde sõitis auto veel omal jõul.
Mootor on edukalt autost eraldunud.
Käigukast samamoodi.
Edasi tuli mootorita auto koju toimetada, seekord abimehi kasutades.
Garaazhis on auto esuiosa kõrgel maast lahti, nagu vana Volga!
Mootorisektsioonis seisab kõigepealt ees suur pesupäev, kardan, et isegi mitu...
Võimendiga roolimehhanism tuleb maha võtta:
Lihtsad tööd, aga.... üsna ebameeldivad, mustad! Erilist vaimustust esile ei kutsu.