Kangasalan kunta täyttää 120 vuotta. Vehoniemen Automuseo on voimakkaasti vaikuttanut Kangasalan suuntautumisen tieliikennehistorian tallennukseen.
la 9.5. Vehoniemen Automuseo järjestää "Kulttuuriajon" Yhden päivän ajotapahtuma Kangasalan lähiympäristössä.
Terv. Simo Pyykkönen
Ehk lühidalt:
Kangasala kunta tähistab oma 120. tähtpäeva. Vehoniemi automuuseum on olnud oluline osaline maanteeliikluse ajaloo talletamise seisukohast.
Laupäeval, 9. mail korraldab Vehoniemi automuuseum ühepäevase "kultuurisõidu" Kangasala ümbruses.
Oodatakse Soomelahe lõunapoolelt osalema!
9.05.2015, "Kulttuuriajo", Kangasala (Tampere külje all)
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 9.05.2015, "Kulttuuriajo", Kangasala (Tampere külje all)
Paari sõnaga Kangasala sõidust ja mõned pildid nähtust.
Asusime teele 8-ndal mail lõunase Ekerõ Line laevaga.


Telefonitsi leppisime Simoga kokkusaamise poole kuueks Vehoniemis.


Eelmisel õhtul oli Leila oma meeskonnaga lõpetanud ekspositsiooni uuendamise,(seda tehakse iga aasta enne hooaja algust 60 % ulatuses) siis suundusimegi kõigepealt autode juurde.



Soome 2014 aasta restaureerimiskonkursi võitnud ,,Sefka" ja rändauhind.

Sellel bareljeefil on kujutatud soome vanatehnika liikumise algataja,Vehoniemi automuuseumi rajaja, Mobilia autokülaga alustanud Leila isa Olavi Sallinen.

Nurgake Nokia toodetele läbi aegade.


Neid Pyrkija rattaid toodeti Soomes.

Sepikoja uste vahel seisab Maxwell muuseumi avamise päevast alates.

Need maketid jutustavad Leila pere ajalugu.





Veel mõned klõpsud eksponaatidest.






Muuseumi esmakülastusel on traditsiooniks end külalisteraamatus jäädvustada.

Reede õhtuks oli Simol plaanitud ka Soome suurima ja vanima ,,Vanakeste" starterite ja genekate remontija külastus Mehel on vahetusfondis üle 1500 isendi.


Õhtul istusime Kangasala Lepokoti peosaalis, kell oli kaugelt üle kesköö kui Simo ja Harri lahkusid, meie Üllariga jäime muuseumhotelli ööbima.


Laupäev algas varajase hommikukohviga, siis NASH treila pealt maha ja kella 9.00-ks Pikkola autokooli parklasse, stardipaika. Kõigepealt mandaat, ühispilt ja ,,rajale" Sõidule oli saabunud üle 90-ne auto ja mootorratta.










Auto Nr.1 Leilaga roolis saabus ja ühispilt saadi lõpuks ära teha.


Sõit kulges mööda ajaloolisi vaatamisväärsusi ja vanatehnikaga seotud kohti külastades.Kangasalalt suundusime Mobilia autokülla ja kohvipausile taas Vehoniemi automuuseumisse.
Selles majas kohtusid Lenin ja Stalin. Omavahelise tüli käigus olevat Lenin heinahanguga Stalinit persest kõdistanud ja Joss põgenes läbi vasakpoolse veranda akna.
















Muuseumis tervitas rallitajaid muuseumi oma bänd,solistina esineb Simo tütar.

Peale kohvitamist läks mul legendi lugemine sassi, aga õnneks sain end ühe Roveri sappa haakida ja nii jõudsime finisisse Kangasala toril. Üllar oli juba kohal ja rääkis, et temaga juhtus sama.






Hiline lõunasöök ja seejärel Tõnu Naissoo kontsert Kangasala Talos (rahvas kutsub maja roostes majaks)





Peale kontserti oli Simo meile korraldanud Mobilia autokülaga tutvumise ja ka nende varakambrite uste avamise kuhu tavaliselt külastajaid ei lasta.







Soome esimene ja seega ka vanim auto.


Mobiliast siirdumise Lepokoti kuuma sauna ja seejärel pidamise Simo ja Harriga grilliõhtut
Pühapäeva hommikul asusime koduteele.



Väga tore ja hästi korraldatud üritus oli.
Terv. Raivo ja Üllar
Asusime teele 8-ndal mail lõunase Ekerõ Line laevaga.
Telefonitsi leppisime Simoga kokkusaamise poole kuueks Vehoniemis.
Eelmisel õhtul oli Leila oma meeskonnaga lõpetanud ekspositsiooni uuendamise,(seda tehakse iga aasta enne hooaja algust 60 % ulatuses) siis suundusimegi kõigepealt autode juurde.
Soome 2014 aasta restaureerimiskonkursi võitnud ,,Sefka" ja rändauhind.
Sellel bareljeefil on kujutatud soome vanatehnika liikumise algataja,Vehoniemi automuuseumi rajaja, Mobilia autokülaga alustanud Leila isa Olavi Sallinen.
Nurgake Nokia toodetele läbi aegade.
Neid Pyrkija rattaid toodeti Soomes.
Sepikoja uste vahel seisab Maxwell muuseumi avamise päevast alates.
Need maketid jutustavad Leila pere ajalugu.
Veel mõned klõpsud eksponaatidest.
Muuseumi esmakülastusel on traditsiooniks end külalisteraamatus jäädvustada.
Reede õhtuks oli Simol plaanitud ka Soome suurima ja vanima ,,Vanakeste" starterite ja genekate remontija külastus Mehel on vahetusfondis üle 1500 isendi.
Õhtul istusime Kangasala Lepokoti peosaalis, kell oli kaugelt üle kesköö kui Simo ja Harri lahkusid, meie Üllariga jäime muuseumhotelli ööbima.
Laupäev algas varajase hommikukohviga, siis NASH treila pealt maha ja kella 9.00-ks Pikkola autokooli parklasse, stardipaika. Kõigepealt mandaat, ühispilt ja ,,rajale" Sõidule oli saabunud üle 90-ne auto ja mootorratta.
Auto Nr.1 Leilaga roolis saabus ja ühispilt saadi lõpuks ära teha.
Sõit kulges mööda ajaloolisi vaatamisväärsusi ja vanatehnikaga seotud kohti külastades.Kangasalalt suundusime Mobilia autokülla ja kohvipausile taas Vehoniemi automuuseumisse.
Selles majas kohtusid Lenin ja Stalin. Omavahelise tüli käigus olevat Lenin heinahanguga Stalinit persest kõdistanud ja Joss põgenes läbi vasakpoolse veranda akna.
Muuseumis tervitas rallitajaid muuseumi oma bänd,solistina esineb Simo tütar.
Peale kohvitamist läks mul legendi lugemine sassi, aga õnneks sain end ühe Roveri sappa haakida ja nii jõudsime finisisse Kangasala toril. Üllar oli juba kohal ja rääkis, et temaga juhtus sama.
Hiline lõunasöök ja seejärel Tõnu Naissoo kontsert Kangasala Talos (rahvas kutsub maja roostes majaks)
Peale kontserti oli Simo meile korraldanud Mobilia autokülaga tutvumise ja ka nende varakambrite uste avamise kuhu tavaliselt külastajaid ei lasta.
Soome esimene ja seega ka vanim auto.
Mobiliast siirdumise Lepokoti kuuma sauna ja seejärel pidamise Simo ja Harriga grilliõhtut
Pühapäeva hommikul asusime koduteele.
Väga tore ja hästi korraldatud üritus oli.
Terv. Raivo ja Üllar