Mootor321
Mootor321
Tere.
Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi.
Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.
Tänan vastamast.Rudolf
Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi.
Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.
Tänan vastamast.Rudolf
- Manused
-
- 297.JPG (175.42 KiB) Vaadatud 19670 korda
-
- 298.JPG (183.43 KiB) Vaadatud 19670 korda
-
- 299.JPG (201.36 KiB) Vaadatud 19670 korda
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: Mootor321
Sellist plokki saaks taastada silindrite hülssimisega. Silinder treitakse suuremasse läbimõõtu; valmistatakse sobivast materjalist hülss ja pressitakse sisse. Siis töödeldakse silindri pind vajalikku mõõtu.rudolf kirjutas:Tere.
Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi.
Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.
Tänan vastamast.Rudolf
Kes teeb? Tõukuri meestega võiks rääkida... http://www.toukur.ee/
Re: Mootor321
Tere.
Pildi järgi on vigastus üpris sügav. Hülssimine üpris küsitav,sest veesärk võib ju suht lähedal olla ja kui see kahjustada saab,kas siis jääb vesi pidama.Võiks vaadata ringi ja ehk on võimalik leida kahjustamata mootoriplokk.
Neid plokke on ka müügiks, hind on küll äge ja eks risk ole osta ka
http://fredericfriedrichs.de/de/EMW-340/Motorblock.html
Pildi järgi on vigastus üpris sügav. Hülssimine üpris küsitav,sest veesärk võib ju suht lähedal olla ja kui see kahjustada saab,kas siis jääb vesi pidama.Võiks vaadata ringi ja ehk on võimalik leida kahjustamata mootoriplokk.
Neid plokke on ka müügiks, hind on küll äge ja eks risk ole osta ka
http://fredericfriedrichs.de/de/EMW-340/Motorblock.html
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Mootor321
Omal sama mure olnud ja abi olen saanud Viljandi ligidalt. Tel. 52 17 75neli.
T.
T.
Re: Mootor321
Seda viga kannatab hülssida küll. Kõigepealt otsi sobivas mõõdus hülss. Kui on oht veesärki sisse lõigata, siis võib otsida õhukese seinaga hülsi. Olen lasknud selliselt hülssida 1938 aasta Buick'i R8 mootori ühe silindri. Kui kõik muu on korralik, siis uut plokki pole minu nägemuses mõtet osta.
Re: Mootor321
Ja üks võimalus on veel. Kahjuks ei oska silmaga pildilt vaadates hinnata,kui sügav on soon. Võib katsetada ka remontmõõdus kolbidega....kui välja annab. Tuleks ennem treida mingi mõõt sisse ja eks siis näeb,kas tasub hülssida või võimalusel sobiv remontmõõdus kolb otsida.
T.
T.
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
- Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
- Kontakt:
Re: Mootor321
Kas keegi viitsiks selgitada, et mida see veesärk hülsi taga segab? Puuritakse vana välja, kui vaja siis sõna otseses mõttes viimseni välja ja pressitakse uus sisse. Kui see täpne on, siis mis seal ja kuhu lekib?
Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.
Re: Mootor321
Minu "hirm" on selles, et veesärk ei jää pidama. Soojuse ja jahtumise tagajärjel kehad kas paisuvad või tõmbuvad kokku ja mõne aja pärast hakkab vett karterisse sattuma.
Kogemus küll puudub, aga kahtlus on. Kas see on põhjendatud, oskaksid öelda ehk need, kes selle tööga igapäevaselt tegelevad.
Kogemus küll puudub, aga kahtlus on. Kas see on põhjendatud, oskaksid öelda ehk need, kes selle tööga igapäevaselt tegelevad.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340