Enne käiguosa lahtivõtmist tegin mõned pildid, et hiljem oleks lihtsam uuesti kokku panna. Keermepuksid-poldid olid veel heas korras. Neid saab kasutada. Käändtelje puksid-poldid tuleb siiski uute vastu vahetada. Samuti laagrid, pidurite silindrid ja klotsid. Uusi käiguosa detaile on õnneks Cryslery toodangule saada.
Liivapritsitud ja krunditud
6. Käiguosa
Re: 6. Käiguosa
Tagarumm koos piduritrumliga istub pooltejel koonuse ja kiiluga. Viisipäraseks lahtivõtmiseks saab nüüd tõmmitsat kasutada
Tagavedrudele määrde tagamisks olid need mõlemast otsast pakitud kotiriide sarnsesse tekstiili. Selle peal õhukesest plekist katted.
Uued laagrid ja tihendid tagasilda, Andy Bernbaumilt.
Tagavedrudele määrde tagamisks olid need mõlemast otsast pakitud kotiriide sarnsesse tekstiili. Selle peal õhukesest plekist katted.
Uued laagrid ja tihendid tagasilda, Andy Bernbaumilt.
Re: 6. Käiguosa
Mille sisse nüüd tagavedrud on pakitud ?
Re: 6. Käiguosa
Nüüd on sama moodi. Grafiitmääre on lehtede vahel ja samuti on sellega määritud tekstiil. Metallkate on tehtud tsingitud lehtmetallist.
Re: 6. Käiguosa
Auto peal olnud roolikarp osutus korralikult läbikulunuks. Aega kulus pea pool aastat, et leida korralikum. Aga otsimine tasus vaeva. USA-st õnnestus saada karp mida ilmselt on kogu oma kasutusea jooksul kuivalt keeratud. Aga vaatamata sellele oli väga hes korras. Sama pakendiga saabus ka ventilatsiooni kollektor.
Kardaan ja ristid olid hes korras. Kummist tolmukatted vajasid vahetamist. Selle tarvis tuli risti sõrm välja pressida. Teada oli, et sõrm on pesas väga tugeva istuga. Suure hüdropressi kasutamisel oleks kardaani vigastamise oht olnud liiga suur. Kasutasin parema tunnetuse tarvis mehaanilist tõmmitsat.