Seoses ruumipuudusega sooviksin vahetada pealkirjas nimetatud masina samaväärse mootorratta vastu.
Natuke lähemalt autost. Toodetud ilmselt 1937-38. Vasakpoolse rooliga ehk parempoolse liikluse jaoks. Üldiselt komplektne, suhteliselt heas korras, vajab kindlasti taastamist ja remonti. Originaalosadest puudu esimene iluvõre ja tiivapealsed tuled. Käiguosa originaal. Lisaks kaasa teine komplektne mootor ja käigukast. Tagaosa ümberehitatud Moskvitš 401 sarnaseks,originaali taastamine ei ole keeruline. Umbes mosse suurune. Umbes 1970 aastal tehtud põhjalik remont parimaid nõukogude tavasid silmaspidades. Elektrijuhtmestik täielikult omalooming. Peale remonti , omaniku surma tõttu ,auto sõitnud ei ole, kogu aeg seisnud kuuris. Hetkel ei ole töökorras, kõik detailid küljes ja pealevaadates suuremaid probleeme silma ei hakka. Mootor käib ringi ,klapid toimivad, kompressioon olemas. Dokumentide järgi on tegu Moskvitš 401-ga, kuid vajadusel aitan Eesti registrisse panna õigete dokumentidega , eeltöö selleks on tehtud. Kere number 4539. Eestis vist ei ole teist samasugust autot ja üleüldse on neljaukseline (Sixlite) üsna haruldane. Mõningad fotod: http://album.ee/album/433433/50094578
Vastu sooviksin mootorratast valmistamisaastaga enne 1945. Kubatuuriga alates 350ccm. Enam-vähem autoga samaväärset. BMW R35 üldiselt ei taha. Huvitava pakkumise korral võib olla ka väiksema kubatuuriga. Müügisoovi ei ole aga tõsise huvi korral võite teha pakkumise.
raudpats1@hot.ee
55670500
V: Austin Seven Big Sixlite 1938
Kui Sa soovid midagi müüa või vahetada
Sõnum
Autor
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- ↳ MG TF (1954) [Autorestauraator]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum