
See asi mis mõni aeg tagasi minu hoovile maha laaditi, nägi küll hoopis teistsugune välja...
Äärmiselt huvitava ehitusega kere, peab ütlema. Salongiosa ja sellest tahapoole jääv on lahendatud kandevkerena, esiseina külge on polditud aga toruraam mille külge kinnitub nii mootor kui ka esivedrustus. Kapott ja esitiivad moodustavad ühtse terviku mida saab ühes tükis etepoole üles kallutada ja siis tehnikale ligi pääseda.
Toruraam tundub peale vaadates päris õbluke ja erilist usaldust just ei ärata aga tundub et ajab asja ära.
Auto oli algselt ikkagi komplektne ja siiani on omanik demonteerimistöö ise ära teinud. Minule jäi veel veidi tööd et kõik allesjäänud vidinad kere küljest eemaldada.
Kere seisukord just kiita ei olnud.
Juhipoolse tagumise ukseposti alumine ots:
Juhi istme alune põhi:
Kaasreisija jalgealune, kohe näha et USA-st toodud auto, selliseid pählikoori võib leida pea igast sealt pärit masinast. Ühel on küljekarp neid täis, teisel armatuurlaud, antud juhul siis põrandamati alune. Selle tööka eluka pesa jäänused leidsin hiljem armatuuriplekkide vahelt.
Juhipoolne külg:
Üldiselt oligi vasak pool palju hullemas olukorras kui parem külg.
Kuna kere küljest oli vaja eemaldada palju soga ja mastiksist puhtaks kaapida ka põhi ning rattakoopad, panin kere nagu juba tavaks saanud, pöördpukkide vahele.
Kuivõrd rooste oli keret juba tublisti närinud ja enne liivapritsi plaanisin seda veel kergemaks lõigata, otsustasin teha tugeva abiraami mille külge kere korralikult kinnitada saaks.
Põhjast jäi alles vaid kardaanitunnel ja tagaistme alune-tagasilla ümbrus. Need kohad tuli mastiksist puhtaks kraapida et liivaprits parema töö teeks. Kummiselt möginalt kipub liiv tagasi põrkuma ja töö edeneb vaevaliselt.
Kogu kompott käru peale ja puhastusse....
Mõned tunnid hiljem:
Nagu näha siis koopaäärest suurt midagi alles ei jäänud, teine pool on samasugune.
Auklikuks olid roostetanud isegi põhja all olevad pikitoed mis valmistatud 2 mm materjalist. Kõikidest muudest karpidest, kronsteinidest ja servadest rääkimata.
Kartus vasaku külje avariist osutus samuti tõeks, selgelt nähtavad ülelöömise jäljed.
Heledamat tooni osa on keretina, pärit juba tehaseliinilt.
Õhtupimeduses sai veel kere üle harjatud, liivast korralikult puhastatud ja happekrundiga üle lastud.
Tööfaasis tagurpidi rippumas.