Kuna Raims siin sõna ei võta, kergitan natuke saladusteloori esisilla saamisloost.
Eespool oli juttu, et sellel Steyril originaalne esisild puudus. Puudu oli ka tubli tükk raami esimesest otsast. Pikka aega oli raami ja esisilda otsitud, aga tulemusteta. Peale seda, kui Raimsi auto projektipäevikuga avalikkuse ette tulime, hakkas tasapisi midagi juhtuma. Saime eeskujuks esisilla tala ja isegi raami!
Originaal on see musta värvi. Küll remonditud ja pisut tugevdatud, aga ikka õige ja tehases tehtud.
Raims ise on elus pingitööga kokku puutunud ja kodus 1K62 olemas. Kõigepealt tuli valmistada abinõud, millega saaks kolmemillimeetrisest plekist toorikud välja pressida.
Esi ja tagasein on ühesugused. Keskel on suurem pressitud süvend. Selle pressimise abinõu on suhteliselt lihtne:
Keerulisem on külgmiste süvenditega. Kuna plekk keerab ennast nurga alla, tuleb süvend teha ka nurga all. Selle abinõu sai selline:
Esimene proov oli lootustandev:
Aga kõik ei läinud sugugi nii lihtsalt. Kolmemillimeetrine plekk pole nalj-asi! Esiteks on vaja väga võimsat pressi. Kui mälu ei peta, vist oli 100 tonnine press! Aga toores jõud ei aita ka alati. Tuli mitmeid kordi katsetada, enne kui plaadid rahuldava kuju said.
