Csepeli mootorratta tehases alustati mudeli T5 tootmist 1964 aasta teises pooles. Esimesel (pool)aastal jõuti juba toota üle 13000 ratta. Kuna seeosutus erakordselt populaarseks, siis järgnevatel aastatel toodeti keskmiselt 30000 ühikut aastas kuni tehase sulgemiseni 1975. Selleks ajaks oli tehaseväravatest välja veerenud ca. 337000 T5 marki mootorratast.
Nagu nõukogude mootorratta tööstusele kohane oli mudelilt T1 T5-le üleminek suhteliselt sujuv ja üleminekuaastal(1964) oli ratase erinevus marginaalne. Hiline T1 ja varane T5 jagavad lisaks paljudele muudele kattuvatele osadele sama raami ja üleni värvitud paaki. Erinevustest võiks välja tuua väikeste rattarummude kasutuselevõtu, uue tagatule(mida tootmise arenedes vahetati veel kolm korda), suurematele kiirustele kalibreeritud spidomeeter(valge taustaga 140km/h, hiljem lisandus musta taustaga 140km/h)ning tagumised väiksed jalarauad.


1967-st aastast lisandus mudelivalikusse veidi uuendatud T5H(Halk - vaikne ung.kl). See oli pealesunnitud edasiarendus kuna ungaris kehtestati müranormid. Seoses sellega viidi õhupuhasti vasakusse tööriistakarpi, summutid said endale lisapikenduse ja tööriistade panipaik paigaldati sadula tagaosa juurde.



T5 mudelist on olemas veel 4 erinevat modifikatsiooni, mis on tähistatud mudelinimetustega T6-T9. Tehase kõnepruugis jäid need aga kõik T5-ks sest muutused toimusid ainult pisidetailides, sellest aga varsti lähemalt.