Siin pildi peal mõtleb Priit veel tõsiselt järele et kas sai ikka õige otsus tehtud, või peaks selle kärutäie hoopis Kuusankoski värava taha viima......
Nüüd kõrgemal ja päevavalges oli paras hetk ka kere seisukorda lähemalt vaadata. Küljekarpide tagumised otsad olid eraldunud juba lammutamise käigus...
Sai siis vanemate ja targemate meestega konsulteeritud kes Volgade küljekarpidega rohkem kokku puutnud ja arvamus oli, et ega ülejäänud karp parem pole kui see tagumine ots.
Uudishimu oli tugev ja saigi relakas karpi sisse löödud.
Nagu näha on sisemine leht karbi küljest lahti roostetanud, tungrauakohtade tugevdused suurenisti hävinenud ja kogu karp seespoolt väga tugevasti roostes. Päästa pole siit enam midagi.
Sama pilt avanes ka teisel pool, lisaks veel paras kogus mulda ja liiva.
Siin pilt ka hoolikalt kinni kaetud laest. Lagi on väga heas seisukorras ja lootsime et ehk pääseb ka selle mahavõtmisest ja hiljem tülikast paigaldusest. Kinnikatmine õnnestus ja see kooslus elas ilusti ka liivapritsi üle aga mööda ukseposte jms kogunes lae alla ikkagi niipalju liivatolmu et tõenäoliselt tuleb lagi ikkagi eemaldada, kui ei taha esimesed 5 aastat kummiülikondades sõita. Iga väiksemagi liigutuse peale niriseb kusagilt vahest veidi liiva või tuleb löökauku läbides sahmakas tolmu juustesse.
Võib öelda et järgmisel päeval Volga lausa "lendas" haagise pealt maha ja pritsi alla...
Kui kulunud oli 8 tundi ja tonn liiva jäi üle veel vaid kere suruõhuga suuremast liivast puhtaks puhuda
ja puhas ta oligi. Sai hea küll, mees tunneb tööd ja viitsib seda ka teha.
Töökojas asja lähemalt uurimas.
Järgnev pilt iseloomustab hästi milline olukord peale liivapritsi on. Igast august tuleb mingit puru...

Edasi juba harjamine liivatolmust vabanemiseks, kere puhastamine ja happekrunt.
Pildile jäi veel mõni tööd vajav koht:
Tagumine koopaserv.
ja tagatiiva alumine serv seestpoolt:
Õnneks pritsimine mingit katastroofi välja ei toonud aga veidi tööd ikka jagub. Õnneks on tegemist puutmata kerega, ehk külasepad pole gaasikeevituse ja elektroodiga veel üle käinud.... ainult üks pisike lapikene oli parema tagatiiva alaserva pandud.