BMW-335
BMW-335
Tervitus kõigile VVk-lastele.
Sõber ostis hiljuti ühe BMW-335 riismed. Auto on sedavõrd rikutud ja vähesäilinud, et polegi väga kindlat pidepunkti, et see üldse 335 on. Kas kellelgi on mingit infi või mõnda netiaadressi selle mudeli kohta. Huvitavad just tehnilised andmed mootori, käigukasti ja sildade osas.
Sõber ostis hiljuti ühe BMW-335 riismed. Auto on sedavõrd rikutud ja vähesäilinud, et polegi väga kindlat pidepunkti, et see üldse 335 on. Kas kellelgi on mingit infi või mõnda netiaadressi selle mudeli kohta. Huvitavad just tehnilised andmed mootori, käigukasti ja sildade osas.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Kui Bogomolovi lehte uskuda, siis tehti 335 vaid 415 tk
Natuke tehnilist inffi kah: http://www.autogallery.org.ru/m/bmw335

Tänud.
Bogomolovil on korralik blankett, aga huvitavamad andmed kõik puudu. Teised netilehed ka ei paku oluliselt enamat. Esmane tahtmine on teada saada, kas ja kuipalju 335 käiguosa erineb 326-st. Kindlat on vaid niipalju, et need on väga sarnased, nagu autode väliskujugi. Suuremast mootorist tulenevalt on ka teljevahe pikem.
L
Bogomolovil on korralik blankett, aga huvitavamad andmed kõik puudu. Teised netilehed ka ei paku oluliselt enamat. Esmane tahtmine on teada saada, kas ja kuipalju 335 käiguosa erineb 326-st. Kindlat on vaid niipalju, et need on väga sarnased, nagu autode väliskujugi. Suuremast mootorist tulenevalt on ka teljevahe pikem.
L
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Kas ei või olla nii, et ainult mootorikatte osa erineb? Vaadates tundub kere 326-ga väga sarnane. Mõte lihtsalt tekkis sellest, et kas oli mõtet kahte pea-aegu sarnast keret ehitada?
Muide, Vambola autol on samasugune mootorikate:
http://www.eag.unicweb.ee/a-sks/BMW321_48.jpg
Muide, Vambola autol on samasugune mootorikate:
http://www.eag.unicweb.ee/a-sks/BMW321_48.jpg
335 kere põhimik ehitati kindlalt 326-ga samade mõõtudega. See on kirjas ca 10 a. tagasi Saksamaal väljaantud BMW kataloogis. Ninaosa, seega kapott tehti ca 10 sm pikem kuna 3,4 l. mootor ei mahtunud muidu ära. Kasutati ainult pilutatud külgedega kapotti. Olen näinud ka paaril 321 pilutatu kapotti. Võimalik, et need pärinevad esimestelt ennesõjaaegsetelt. Leidsin guugeldades andmed, mis väidavad, et 335 rataste vahe oli laiem, piduri trumlid ja rattad suuremad. No, ei tea. Numbrilised andmed puuduvad.
L
L