Buick Century Riviera 1955 (automoto.ee fwd)
Buick Century Riviera 1955 (automoto.ee fwd)
Sai siis ostetud Buick Century Riviera 1955
Inglismaalt, Londonist.
Neljapäeval nägin carandclassic.co.uk-s kuulutuse, helistasin, reedel ajasin kokku vajaliku GBP summa ja lendasin kohale.
Sain auto kätte ja siis juba läks Londonis kruisimisele. Järgmisel päeval sõitsin sellega Harwichi sadamasse.
Väga heas korras, täielikult taastatud, võib isegi öelda, et nuts-and-bolts professional restoration. On olemas must number
Palju rohkem pilte on siin.
http://s683.photobucket.com/albums/vv19 ... 20Century/
Inglismaalt, Londonist.
Neljapäeval nägin carandclassic.co.uk-s kuulutuse, helistasin, reedel ajasin kokku vajaliku GBP summa ja lendasin kohale.
Sain auto kätte ja siis juba läks Londonis kruisimisele. Järgmisel päeval sõitsin sellega Harwichi sadamasse.
Väga heas korras, täielikult taastatud, võib isegi öelda, et nuts-and-bolts professional restoration. On olemas must number
Palju rohkem pilte on siin.
http://s683.photobucket.com/albums/vv19 ... 20Century/
Viimati muutis denis23, 25 Mai K, 2011 00:20, muudetud 2 korda kokku.
-
- VVK liige
- Postitusi: 127
- Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 30 Mai P, 2010 00:00
- Asukoht: haapsalu vöi stockholm
- Kontakt:
MAZ kirjutas:Palju Õnne Denis, ütleks,et see on üsna õnnestunud ost. Enda lemmik on ka 55-56.a Buick. Muidu mitu kuuptolli(CID)mootor sellel on? Kas sa tead seda?
NB! Piltide lähemal uurimisel selgus,et päris kõik seal ka poldi ja mutri restoreerimine ikka pole.
Karpat-öhupuhastimajandust ja tahokat pead silmas vöi?
Need ju lihtsalt vahetatavad detailid.
Väga ilus auto!
Mootoriks on V8 322cid 236 hj. Ega seal teist valikut polnud.MAZ kirjutas:Palju Õnne Denis, ütleks,et see on üsna õnnestunud ost. Enda lemmik on ka 55-56.a Buick. Muidu mitu kuuptolli(CID)mootor sellel on? Kas sa tead seda?
NB! Piltide lähemal uurimisel selgus,et päris kõik seal ka poldi ja mutri restoreerimine ikka pole.
Restauratsioonist - võib olla sul on ka õigus, võib olla mitte. Asjade üle võib vaielda, what ever mida nüüd restauratsiooniks pidada, las igaüks jääb oma arvamuse juurde.
Minule see auto tööde kvaliteet meeldib, k.a. selle kõrval mida ma olen Eestis näinud.
Ja mitte ainult väljas ilus, vaid sõidab ka ülihästi.
Sellel autol on muide rohkem uuendusi - näiteks tähelepanelik silm näeb et originaalne tiivik on elektrilise Kenlowiga asendatud, tahhomeeter, Edelbrock sisselase ja karbuss, massilüliti, värviskeem ei ole originaal, bagasnikus on "hardura" kunagise pappi asemel, CD changer+kõlarid, kaasaaegsed kummid,pehme inglise vaip kunagise GM 80/20Loopi asemel.
Minu jaoks see teeb autot ainult väärtuslikumaks, aga mõne inimene ütleb et talle see ei meeldi ning tal on ka õigus seda öelda.
Kõige kurvem on see, et selle number on Inglismaal väärt omaette, aga nüüd jääb see lihtsalt minule suveniiriks.
Pean silmas mitte,ainult neid detaile vaid ka seda,et voolikute kinnitus klambrid kapoti all on moodsad, originaalid on teistsuguse kujundusega.
Karburaatori osas: suuremad Nailhead mootorid 400-455 CID omavad juba nelja lõõrist karburaatorit,kuigi jah ilmselt mitte Edelbrocki vaid Carteri oma.
Osa voolikuid on mootori juures metall rüüga,peaks olema metall toru.(võrdluseks pildid allpool)
Elektrisüsteemis on asendatud Delco-remy alalisvoolu generaator,moodsama vahelduvvoolu generaatoriga.
Ning mootori ruumist puudub tuulekoda ja radiaatori jahutus on tehtud elektriline, lisaks ei peaks originaalis olema seda kroomist rihma kattet.
Radiaatori vooliku ümber on ka mingi kaitseplekk?
Õhupuhastajaid võis 1955.a olla kahte varianti:
A.

B.

Viimane rohkem küll väiksema kubatuuriga mootorite jaoks mõeldud.
Muus osas on auto aus, kapotialune ära korrastada ja siis peaks see must number oleka ka kergem omandada.
NB! Märkasin veel,et autol on kaks kunagise edasimüüja poolset lisa või ernvust:
- puudub vaakuvõimendus piduritel
- udulaternad,mida sai osta lisa raha eest juurde.
- puudub ka roolivõim
Karburaatori osas: suuremad Nailhead mootorid 400-455 CID omavad juba nelja lõõrist karburaatorit,kuigi jah ilmselt mitte Edelbrocki vaid Carteri oma.
Osa voolikuid on mootori juures metall rüüga,peaks olema metall toru.(võrdluseks pildid allpool)
Elektrisüsteemis on asendatud Delco-remy alalisvoolu generaator,moodsama vahelduvvoolu generaatoriga.
Ning mootori ruumist puudub tuulekoda ja radiaatori jahutus on tehtud elektriline, lisaks ei peaks originaalis olema seda kroomist rihma kattet.
Radiaatori vooliku ümber on ka mingi kaitseplekk?
Õhupuhastajaid võis 1955.a olla kahte varianti:
A.

B.

Viimane rohkem küll väiksema kubatuuriga mootorite jaoks mõeldud.
Muus osas on auto aus, kapotialune ära korrastada ja siis peaks see must number oleka ka kergem omandada.
NB! Märkasin veel,et autol on kaks kunagise edasimüüja poolset lisa või ernvust:
- puudub vaakuvõimendus piduritel
- udulaternad,mida sai osta lisa raha eest juurde.
- puudub ka roolivõim
Minule need lisad sobivad - kui sa Londoni trafficus tunniga liikud 3 km, siis tänad oma mõtetes omaniku nii alalisvoolu Rover V8 geneka kui ka Kenlow elektriventilaatori eest. See ei ole Riga mopeed, enda kõrval tee ääres seda ei lohista.
Sellest autost on olnud pikk suur artikkel, ühes UK suurimas ameeriklaste ajakirjas. Seal on omanik väga selgelt räägib kogu restauratsiooni loo - miks on Edelbrock karpa ja sisselase, miks on kenlow, miks on alalisvoolu genekas.
Sinu näidatud mootoritest on alumine 264CID (mudel Special), ülemine on 322CID (mudelid Century, Super, Roadmaster)
Pidurivõimendi on täiesti olemas, see on olnud 1955 Centuril kohustuslik.
Roolivõim on olnud 1955 Centuril lisa, ning seda ei ole. Võiks olla.
Udutuled on 50-ndate Inglismaa toodang, ilmselt Lucas. Aga ajatruud.
Metallvoolikud on väga teretulnud.
Must number on sellel autol olemas aastast 1955 ning ma arvan et ühest mustast numbrist ühele autole piisab.

Sellest autost on olnud pikk suur artikkel, ühes UK suurimas ameeriklaste ajakirjas. Seal on omanik väga selgelt räägib kogu restauratsiooni loo - miks on Edelbrock karpa ja sisselase, miks on kenlow, miks on alalisvoolu genekas.
Sinu näidatud mootoritest on alumine 264CID (mudel Special), ülemine on 322CID (mudelid Century, Super, Roadmaster)
Pidurivõimendi on täiesti olemas, see on olnud 1955 Centuril kohustuslik.
Roolivõim on olnud 1955 Centuril lisa, ning seda ei ole. Võiks olla.
Udutuled on 50-ndate Inglismaa toodang, ilmselt Lucas. Aga ajatruud.
Metallvoolikud on väga teretulnud.
Must number on sellel autol olemas aastast 1955 ning ma arvan et ühest mustast numbrist ühele autole piisab.


Veidi kohatu võrdlus,kuna mopeed on 2 rattaline ja Buick 4 rattaline masin! Võin öelda,et Buicki vabajooks on väga hea ja selle lükkamine pole väga eriline raskus.denis23 kirjutas:. See ei ole Riga mopeed, enda kõrval tee ääres seda ei lohista.
Ehk annad lingi lugejatele? Kui see eksisteerib interneti avarustes. Seda oleks täitsa põnev lugeda.denis23 kirjutas: Sellest autost on olnud pikk suur artikkel, ühes UK suurimas ameeriklaste ajakirjas.
Ilmselt meil on maitse erinevustes vanade autode alal aga nii ongi normaalne,mina teeks teisiti palju asju aga selleks pean juba oma Buicki ostma.
Vahe märkusena: 50datel oli Belgias ,miski firma ja võimalik,et ka mujal euroopas,mis müüs GM jm ameerika auto toodangut. Kas keegi teab sellest rohkem miskit?