Tean vaid kombaini remondi iseärasusi (ehk siis viidatud mudeli CK5 osas), mudeli erinevustest ja osade vahetatavusest vanema uuema mudeli vahel, ei tea. Aga tundub,et nüüd sain siis ka veidi targemaks sellel alal.raudpats kirjutas:MAZ kirjutas:Ma küll kombainide peal kätt harjutanud ei ole, aga kuidagi mulle tundub , et CK4 ei olnud mitte "Niva". CK4 oli see ilma kabiinita, presendist päikesevarjuga. Seejärel tuli CK5 ehk "Niva" ja siis CK6 ehk "Kolos". Absoluutsele tõele ei pretendeeri, aga arvan , et nii see oli.Mattu kirjutas: CK-4 ehk siis Niva kombain on väga tuttav masin mille kallal on ka kätt harjutatud.
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4.jpg
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4_1.jpg
Ural-ZIS 355M
On ka minul natuke kodus seda ZIS-i ihu.... leidsin kodukandist täiesti uue karburaatori. Mark K-75. Meie kohaliku spetsialisti onu Raivo sõnul on neid hakanud viimasel ajal hulgaliselt välja ilmuma. No minul on välja tulnud selline esimest korda elus ja asetasin selle kohe riiulisse K-88 kõrvale....




