Ural-ZIS 355M
Ural-ZIS 355M
Vahendan ühte infosoovi.
Venemaalt pärit Mihail Sokolov tunneb huvi Ural-ZIS 355M veoautode kohta Eestis läbi aegade kuni võimalike praegu säilinud isenditeni välja.
Ehk on kellelgi infot või pildimaterjali kas siia teemasse lisada või talle otse saata (somivl69[ätt]mail.ru).
AM-foorumist jooksis kunagi läbi info, et R. Rajul olevat 355M tegemisel või tegemise ootel?
Venemaalt pärit Mihail Sokolov tunneb huvi Ural-ZIS 355M veoautode kohta Eestis läbi aegade kuni võimalike praegu säilinud isenditeni välja.
Ehk on kellelgi infot või pildimaterjali kas siia teemasse lisada või talle otse saata (somivl69[ätt]mail.ru).
AM-foorumist jooksis kunagi läbi info, et R. Rajul olevat 355M tegemisel või tegemise ootel?
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
- Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
- Kontakt:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... temId=2908
Kindlasti on neid Eestis veel - aga mine leia need ülesse
Miks ta just Eesti omade vastu huvi tunneb? Mujal pole üldse või?
Kindlasti on neid Eestis veel - aga mine leia need ülesse

Miks ta just Eesti omade vastu huvi tunneb? Mujal pole üldse või?
Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.
Aitäh! See album oli mul täitsa meelest läinud.
Ta ajab neid jälgi üle terve endise liidu taga ja tahab vist lausa raamatut kirjutada sellest mudelist. Eesti kohta pole tal seni mingit infot. Mul pole talle ka eriti midagi edastada, pole selle teemaga väga kursis.
Teda huvitab kindlasti ka varasem periood ehk auto "noorusaeg" Eestis, mitte ainult säilinud masinad.
Ta ajab neid jälgi üle terve endise liidu taga ja tahab vist lausa raamatut kirjutada sellest mudelist. Eesti kohta pole tal seni mingit infot. Mul pole talle ka eriti midagi edastada, pole selle teemaga väga kursis.
Teda huvitab kindlasti ka varasem periood ehk auto "noorusaeg" Eestis, mitte ainult säilinud masinad.
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
- Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
- Kontakt:
Pole tänu väärt - album oli värskelt meeles. Pane see küsimus automoto-sse ka üles. Mul on mingi ähmane mälestus, et kellegil oleks nagu 355M veel Eestis. S.t. kellegagi oli sellel teemal juttu ja see ei olnud Raju. Võib-olla venitavad nad ka suure massi peale, albumitest fotosid välja. Põhukatusega 51-de kohta ikka hakkas neid, peale teema aktiviseerimist tulema. Äkki leiab nii midagi 

Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.
Minu viga, ma ise ka imestan,kuidas ma nii rumala asja üldse kirja sain,ilmselt hajameelsusest tingituna. CK-4 ehk siis Niva kombain on väga tuttav masin mille kallal on ka kätt harjutatud.Mattu kirjutas:CK-4 oli diisel peal juba. Bensiini mootor oli ennem seda. Võib-olla CK-3 ja igasugused C-3/4 jms.
C-3 või CK-3 on see,mille mootoreid olen näinud vist ühe korra vanametalli kokku ostus, paar tükki ühes erakogus ja ühte siis täitsa toimival kombainil.
Ma küll kombainide peal kätt harjutanud ei ole, aga kuidagi mulle tundub , et CK4 ei olnud mitte "Niva". CK4 oli see ilma kabiinita, presendist päikesevarjuga. Seejärel tuli CK5 ehk "Niva" ja siis CK6 ehk "Kolos". Absoluutsele tõele ei pretendeeri, aga arvan , et nii see oli.MAZ kirjutas:Mattu kirjutas: CK-4 ehk siis Niva kombain on väga tuttav masin mille kallal on ka kätt harjutatud.
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4.jpg
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4_1.jpg
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 11 Veebruar K, 2009 00:00
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa
- Kontakt:
http://www.kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=36 siin kõik ilusasti rivis.