oldmoped kirjutas:
Selle jalgratta vabajooksu korpuse külge peaks käima vedav ketiratas, kust siis läheb lühike kett tagasilda. Treipingis mõne vabajooksu ketiratta siseauk jämedamaks lasta, et rummule mahuks ja see siis sinna kodararandi külge kas kinni keevitada või kruvida, oleks loogiline lahendus... aga pagan seda nõukogude inseneridel olnud loogikat teab.
Olin täna lõuna paiku Pärnus, Mai Selveri esisel parkimisplatsil, kui mööda sõitis selline kolmerattaline.... invaliid sadulas!
Katsusin siis kiirelt autost välja saada ja jooksn järgi. Pidasin mehe kinni ja tegin viisakalt juttu. Juba siis sain aru, et see pole selline ratas, nagu otsid, vaid uuem. Ei hakanud siis "ilusat mängu" ära ka rikkuma ja uurisin seda tagasilla ehitust. Siin oli asi juba vähe lihtsamalt lahendatud. Kuna fotokat polnud käepärast, läks käiku telefonikaamera:
