Selle pehme katuse lõpetamine tegi ikka päris nõutuks. Mingisugusest ebamäärasest heinakuhjast midagi konkreetset kumerust omav luua... Lükkasin seda tööd edasi ja tegelesin teiste asjadega. Aeg-ajalt vaatasin seda õnnetut heinakuhja, katsusin ja silitasin, lisasin siia- sinna heina juurde ja sedasi möödus mitu kuud. Kuni lõpuks tuli mõte appi võtta mudellennunduses kasutust leiduv kummilint. Sellist 1x6 mm linti leidus mul rohkesti. Mis siis muud, kui naelutasin ühe kanga serva kinni. Igaks juhuks veel naelu lõpuni ei löönud, mine tea selle katse õnnestumist.
Kanga teise serva tehtud avadesse tegin traadist konksud iga 10 - 15 cm järel. Auto küljes tuli leida samuti kohad konksude tarvis ja ei jäänudki muud üle, kui kummilinti kerida, kuni kangas pingule sai.

Sama tegin ka kanga pikisuunas pingutamisel ja kuna tulemusega võis rahule jääda, siis naelutasin kogu ringi kinni.
Katuseava servas on 15-20 mm vahedega piklikud avad naelte jaoks, allpool on seal vastas puidust raam metallvõrguga, nagu ülalpool pildil näha on. Naelarea peale kinnitatakse alumiiniumliist, mis raamib kangaga osa.

Tervitab Enno Öövel.