
http://www.youtube.com/watch?v=IG2sWqanlYE
Kõik kirjeldatud on abrasiivpuhastusprotsessid, mis tegelevad vaid olemasoleva oksiidikihi eemaldamisega, erinevusega vaid selleks kasutatavas materjalis ja selle metallile jäetavas "jalajäljes".marco kirjutas:Peale taastamist nägid mõlemad justkui uued välja. Nüüd on aga käigukasti pinnakate tõmbunud tuhmiks, mootor näeb endiselt ilus välja. Neid kokku ühendades ei ole just kõige ilusam vaatepilt. Teada on, et tehases käigukaste ei värvitud. Lihtaim viis oleks käigukast üle värvida, aga siis ei ole see enam originaal. Mida teha?
Tundub väga hea mõte, proovin varsti järgi...motorist kirjutas:Kusjuures tundub, et söögisoodaga pritsimine tekitab peale puhta pinna ka alusulamitele vägagi püsiva kaitsekihi.oldmoped kirjutas: Kõik kirjeldatud on abrasiivpuhastusprotsessid, mis tegelevad vaid olemasoleva oksiidikihi eemaldamisega.
Mitteükski neist protsessidest ei kaitse puhastatud pinda uue oksiidikihi tekkimise eest mittekuidagi.