Auto on pandu AutoGrilli ja kõik eelmised remondid paistavad vägagi hästi silma. Otsustasin autokere ja raami jätta ühesse tükki.
On ehk raskem seda tööd teha, aga vähemalt mõõtmed ei lähe käest ära.
Eelnevalt on raami parandatud selliselt , et kui plekk oli läbi roostetanud, siis keevitati uus plekk peale ja nii on seda tehtud vähemalt kolm korda.
Siin on üks plekk juba eemaldatud ja järelejäänud kaks plekki vajavad ka eemaldamist.
Lasin Viljandi Metallis painutada 2mm plekist autoraami jäljendava pleki. Plaan on selline, et lõikan välja vana ja selle asemele keevitan painutatud pleki .
Siin on lõigatud välja vana plekk.

Uus plekk asemele

Punktin pleki kinni

Keevitus.

Lihvimine.

Välimise külje tegemine lihtne. Sirge plekk peale ja punktkeevitusega kinni. Enne välimise pleki pealepanekut sai raam ka seestpoolt krunditud.

Kui lihvimine tehtud , krundin raami väljaspoolt.

Siin siis raami tagumine ots.Raamist oli võimalik ka üht-teist ka säilitada.

Nüüd on asemel juba uus plekk.

Raam on 90% ulatuses valmis. Jätsin raamil lahti tagumiste porikoobaste juurest. Kui porikoopad valmis ,
siis saab raami tagumise otsa ühendada porikoobastega.