14. Parempoolsed uksed
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Kohe tekkisid probleemid....

Kui vaadata seda tagumist ust seestpoolt, siis on näha, et akna avad ei lähe kokku! Sisemine aknaava on tahapoole viltu. Alumise serva kõrguste vahe on: ees 17 mm ja taga 25 mm. Silmaga on näha, et akna-auk on viltu.
Välimise pleki panin paika nii, et jälgisin küljejooni: nii küljevaltsi kui ka akna alumist serva. Need tunduvad paigas. Järelikult on ukse sisemise poole ülaosa vildakas. Kuidas see enne oli? Raske on tagantjärgi täpset vastust saada, uksi ju ees ei olnud, aga minule tundub nii, et välimine plekk oligi viltu. Viltu on olnud ka tagaukse aknaava. Küljetriibd aeti paika tinapahtliga. Praegu tagumist akent viltu külge panna küll ei saa. Järelikult tuleks ringi teha ukse sisepool.
Helistasin tellijale, tegin pildid ja selgitasin situatsiooni ning tegin ettepaneku, et ukse sisepool tuleb ringi teha. Kiire konsultatsioon omanikuga, kes juba niikuinii närviliselt ootab, andis kiire vastuse: ei ole nõus!
Kiirnõupidamise otsus oli: haljad plekid ära kruntida ja projektile võimalikult kiirelt "joon alla tõmmata".
Asusin siis tegema ettevalmistusi kruntimiseks. Kõigepealt puhastamine:

Kui kõik detailid on harjatud:

... siis pesu ja maalriruumi:

Osa kruntimistööd tuli siiski plekiruumis teha. Nii suure masina sõidutamine oleks liiga vaevaline.


Kruntimine:

Kui uksevaltse sai tehtud, oli juttu, et kuidas värvida valtsivahesid seestpoolt. Vastasin, et kallan umbes 100 ml vedelat värvi ukse sisse ja lasen sellel mööda ukse perimeetrit "kulgeda". Tulemust uurida on üsna keeruline, ukse sisse ju ei mahu! Aga fotokas mahub küll! Väike fotureportaazh ukse seest pärast valtsivahede "värvimist":



Kui krunt on kuivand, värvisin uste sisepinnad ka õige värviga ära. Peale uste kokkupanekut oleks seda teha tunduvalt keerulisem:

Seda värvitud kraami kogunes päris palju:

Järgmisel päeval oli värv kuiv ja võis uksed - lukud jälle kokku panna:


Niisugune see asi siis jäi:

Nüüd tuli auto pukkidelt maha võtta ja mingid "rattad" alla kombineeida:

Esirattad jäid päris tugevad, tagumised on küll pisut kipakad:

Eks näis, kuidas treileri peale panemine õnnestub?
Kui vaadata seda tagumist ust seestpoolt, siis on näha, et akna avad ei lähe kokku! Sisemine aknaava on tahapoole viltu. Alumise serva kõrguste vahe on: ees 17 mm ja taga 25 mm. Silmaga on näha, et akna-auk on viltu.
Välimise pleki panin paika nii, et jälgisin küljejooni: nii küljevaltsi kui ka akna alumist serva. Need tunduvad paigas. Järelikult on ukse sisemise poole ülaosa vildakas. Kuidas see enne oli? Raske on tagantjärgi täpset vastust saada, uksi ju ees ei olnud, aga minule tundub nii, et välimine plekk oligi viltu. Viltu on olnud ka tagaukse aknaava. Küljetriibd aeti paika tinapahtliga. Praegu tagumist akent viltu külge panna küll ei saa. Järelikult tuleks ringi teha ukse sisepool.
Helistasin tellijale, tegin pildid ja selgitasin situatsiooni ning tegin ettepaneku, et ukse sisepool tuleb ringi teha. Kiire konsultatsioon omanikuga, kes juba niikuinii närviliselt ootab, andis kiire vastuse: ei ole nõus!
Kiirnõupidamise otsus oli: haljad plekid ära kruntida ja projektile võimalikult kiirelt "joon alla tõmmata".
Asusin siis tegema ettevalmistusi kruntimiseks. Kõigepealt puhastamine:
Kui kõik detailid on harjatud:
... siis pesu ja maalriruumi:
Osa kruntimistööd tuli siiski plekiruumis teha. Nii suure masina sõidutamine oleks liiga vaevaline.
Kruntimine:
Kui uksevaltse sai tehtud, oli juttu, et kuidas värvida valtsivahesid seestpoolt. Vastasin, et kallan umbes 100 ml vedelat värvi ukse sisse ja lasen sellel mööda ukse perimeetrit "kulgeda". Tulemust uurida on üsna keeruline, ukse sisse ju ei mahu! Aga fotokas mahub küll! Väike fotureportaazh ukse seest pärast valtsivahede "värvimist":
Kui krunt on kuivand, värvisin uste sisepinnad ka õige värviga ära. Peale uste kokkupanekut oleks seda teha tunduvalt keerulisem:
Seda värvitud kraami kogunes päris palju:
Järgmisel päeval oli värv kuiv ja võis uksed - lukud jälle kokku panna:
Niisugune see asi siis jäi:
Nüüd tuli auto pukkidelt maha võtta ja mingid "rattad" alla kombineeida:
Esirattad jäid päris tugevad, tagumised on küll pisut kipakad:
Eks näis, kuidas treileri peale panemine õnnestub?