Üle pika aja meisterdasin natuke White'i kallal ja tänaseks teemaks oli spidomeeter. Alustuseks tõmbasin kõik laiali kuna sees kolises midagi. Selgus, et üks silumiinist detail oli purunenud ja osad lahtiselt spidomeetri korpuses. Esimese asjana lasin korpuse liivapritsiga puhtaks ja värvisin selle hammered grey nimelise värviga ära. Seejärel alustasin põhiosaga ning algus nägi välja selline:

Mul on kastitäis spidomeetri juppe, kuid siiski on üksikud detailid nii haruldased, et nendest on puudus. Alustasin kõige alumisest osast, mille asetasin kruustangidele. Keermestatud osast kinni pressima ei hakanud.

Järjekorras hakkasin detaile sinna külge asetama.



Naljaviluks keerasin spidot ka 100km tagasi niiet nüüdsest on see spidomeeter oma eluajal läbinud 1570 km.
Sellel pildil on kujutatud Pannonia spidomeetri kõige õrnem ja haruldasem detail.

Kinnitamine ei ole ka väga lihtne - tuleb jõuga ära väänata kõrvad, mis on alumise detaili küljes. Raskeks teeb selle asjaolu, et see pealmine silumiinist detail võib selle käigus puruneda.

Igal juhul sain selle kinni ning edasi võis lausa mutrivõtit kasutada. 6mm võti tundub pildil tõelise hiigelvõtmena:)

Järjekorras järgmine oli spidmeetri osuti vedru, mis kinnitub pressliitega võllile. Vedruotsa kinnitamiseks kasutatakse peenikest koonustetaolist kiilu.

Nüüd see juba kinnitatud ja edasi sihverplaadi juurde asuda.

Viimane oluline detail spidomeetri küljes on ülekanne odomeetrile. Tehtud piisavalt lihtsa konstruktsiooniga, et oleks võimalik läbisõiduga mängida:)
Leidsin oma kastist kahte erinevat tüüpi ülekandeid - käiku läks suurem. Kõige vasakpoolne on originaal.

Siin nüüd kokkupandud spidomeeter, mis vajab veel kinni trugimist.
