Uunikute Tähesõit 7.-8. august 2010.
Seekordne sõit erineb eelnevatest. Start antakse laupäeva esimesl tunnil, kl.01.00 öösel. Kogunemine stardi paika kl.00.00, mis toimub juba legendi järgi. Legend tehakse teatavaks Unicu kodulehel 6 tundi enne starti.Kohapeal stardis on puhvet, kust saab kohvi ja pirukaid osta.
Võistluse esimeses pooles toimub öine orienteerumine legendi järgi, mille saab stardist.Varahommikul u.kl. 05-06 vahel on kuskil rajal 15-20 min. kohvipaus koos pirukaga, mis arvestatud söögiraha sisse.
Enne päeva teist poolt saab mõned tunnid puhata-magada, laagri üleslüüa ja lõunatada(lõunaks supp + pirukas). Kohapeal ka puhvet, kui keegi sööki juurde osta tahab.
Peale lõunat algab spordipäev - erinevad kiiruskatsed ja osavus sõidud koos ülesõitudega legendi järgi.
Õhtul laagriplatsil parimate autasustamine ja pidu. Kohal puhvet kuskohast saab süüa- juua osta omal kulul. Söögi joogi võib ka ise endale kaasa võtta, kuid see ei vabasta osalustasust.
Sel aastal osavõtu tasu koosneb kahest osast: stardimaks 350.- kr. liiklusvahendi kohta ( Unic klubi liikmetele 250.-) ja iga osaleja maks 100.- kr. olenemata kas ta on juht, kaardilugeja või kaassõitja. Näiteks autos 3 in.( juht, kaardilugeja,kaassõitja): 350.- + 3 X 100.- = 650.-
Stardimaks sisaldab legendi, võistlus nr. , rajategemist koos kiiruskatsetega, SI- pulkade ja jaamade renti, kohtunike tööd jne.
Osalusmaks sisaldab käepaela, öist kohvipausi, lõunat, tualette laagriplatsil, pidu jne.
Õhtul ja järgmisel hommikul söök puhvetist omal kulul.
Ilma käepaelata isikud ei tohi viibida laagriplatsil või ainult korraldajate eriloal.
Ööbimine oma telgiga.
Regada saab kuni 19. juulini 2010.
Sõiduki vanus vähemalt 25 a. või mudeli mainimine enne 1985 a.
Regada saab automoto.ee foorumis.
MTÜ Unic
Uunikute Tähesõit 7.-8. august 2010.
Info peamiselt Eestis toimuvate vanatehnikaürituste kohta
Sõnum
Autor
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- ↳ MG TF (1954) [Autorestauraator]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum