8. ja 9. mail toimub Lahti Messikeskuses meie lähiümbruse suurim, järjekorras juba kolmas vanatehnika näitus-mess.
Vt.: www.classicmotorshow.fi
8. - 9.05.2010. Classic Motor Show, Lahti, Soome
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Laupäeval sai Raivo eestvedamisel ja tema Edseliga Lahtis käidud. Messihalli ukse juures oli selline Auburn:

Ei tea, kas see on Triangle Motori toodud või nende taastatud. Igal juhul on masin võimas! Tõeline muskelautode vanaisa, võimsa kujuga rodster.
Teine masin, mis mulle muljet avaldas, oli restaureerimata Pierce Arrow:



Kui oleks kunagi võimalus mingi taoline autokere taastada, see oleks tõeline maiuspala! Google otsingusse see mark sisse lüüa ja iluduste rivi on muljetavaldav!
Messihallis ringi käies on põhiline enamus muidugi uuemad masinad, aga sekka ka mõni vanem:



Pärnu mees, Jaan Tuulik oli oma meeskonnaga ka sel aastal kohal:

Edasi läks sõit Lahti ligidal olevale Esko Rahkoneni vanatehnika "surnuaiale". Paari aasta tagusest paradiisist on järgi jäänud ainult riismed, aga kohati tundub, et seda jääkigi on ohtramalt, kui Tagadi laadal! Angaaris on järel ka mõned tõsisemad masinad. Minule tuttav Lincoln Zephir:

Veel:


Arvo üht romu inspekteerimas:

Peenemat pudi saab sorteerida hallis:

Mossehuvilistele üks "407":

Mootorrattahuvilistele ka:

Priidule õrritamiseks ka midagi:

Sass sai kätte tervelt külgkorviga Indiani:

Mehed olid igal juhul rahulolevate nägudega:

Kodus tagasi:

Aitäh ilusa reisi eest!
Ei tea, kas see on Triangle Motori toodud või nende taastatud. Igal juhul on masin võimas! Tõeline muskelautode vanaisa, võimsa kujuga rodster.
Teine masin, mis mulle muljet avaldas, oli restaureerimata Pierce Arrow:
Kui oleks kunagi võimalus mingi taoline autokere taastada, see oleks tõeline maiuspala! Google otsingusse see mark sisse lüüa ja iluduste rivi on muljetavaldav!
Messihallis ringi käies on põhiline enamus muidugi uuemad masinad, aga sekka ka mõni vanem:
Pärnu mees, Jaan Tuulik oli oma meeskonnaga ka sel aastal kohal:
Edasi läks sõit Lahti ligidal olevale Esko Rahkoneni vanatehnika "surnuaiale". Paari aasta tagusest paradiisist on järgi jäänud ainult riismed, aga kohati tundub, et seda jääkigi on ohtramalt, kui Tagadi laadal! Angaaris on järel ka mõned tõsisemad masinad. Minule tuttav Lincoln Zephir:
Veel:
Arvo üht romu inspekteerimas:
Peenemat pudi saab sorteerida hallis:
Mossehuvilistele üks "407":
Mootorrattahuvilistele ka:
Priidule õrritamiseks ka midagi:
Sass sai kätte tervelt külgkorviga Indiani:
Mehed olid igal juhul rahulolevate nägudega:
Kodus tagasi:

Aitäh ilusa reisi eest!
Viimati muutis Autorestauraator, 20 Mai N, 2010 17:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 127
- Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Märdi postituses mainitud Auburni saab lähemalt uurida siit.
Hind, mis selle Auburni eest küsitakse, on tavainimese arusaamade jaoks üle mõistuse(90 000.- eur-i), kuid konkreetselt sellisel tasemel restaureeritud sellised autod pole olnud ega hakka ka kunagi olema odavate killast. Pigem nende hinnalipik aastate möödudes aina suureneb.
Elavaks näiteks võib tuua kasvõi viimati meedias kajastatud mustavärvilist Ferrari Superamericanat.
Hind, mis selle Auburni eest küsitakse, on tavainimese arusaamade jaoks üle mõistuse(90 000.- eur-i), kuid konkreetselt sellisel tasemel restaureeritud sellised autod pole olnud ega hakka ka kunagi olema odavate killast. Pigem nende hinnalipik aastate möödudes aina suureneb.
Elavaks näiteks võib tuua kasvõi viimati meedias kajastatud mustavärvilist Ferrari Superamericanat.