Konkreetne foto on tehtud tõenäoliselt V Viljandi maastiku ja takistussõidu võistlustel 23. juulil 1938. Enne võistluse starti, sest samal sõidul keeras ta masina üle katuse.
Sama masin peale avariid:
Kunagi küsis üks inglane, kes oli leidnud Iisraelist samasuguse masina, Citroni sõiduki eluloo kohta, siis sai talle kirjutatud vastuseks järgmist:
>> There is sadly nothing more known about this car. There is only this
>> photo left. Last registration plate for the car was A-1993 (it was
>> plate for Tallinn).
>>
>> First report of Alfa in Estonian motorracing presumably comes from
>> 24.may 1936, then Savel Kletsky raced it for mr Citron in 1 km race
>> (and won). Newspaper states, what Kletsky raced Citron's car. He did
>> race with this car one more time in the beginning of 1937 and then mr
>> Citron took the driving over.
>>
>> He used a car at least in five races, latest the race with accident.
>> After that there is nothing on this car. Presumably he did not race
>> anymore and car was sold or scrapped.
>>
Ma olen selles tektsis eksinud küll auto numbriga: Teie fotolt on selgelt näha,et tegu on A-1773'ga. Kusagil arhiivis on olemas ka Tallinna autode registreerimisandmed, äkki leiab sealt midagi.
Briti kontakt on mul ka vajadusel olemas.
Igatahes peale II maailmasõda ei ole selle auto eksistentsist olnud vähimatki kuulda.
Tollel Viljandi sõidul osalesid veel
ALFA-ROMEO 1750 ccm, Aron Citron; senioride klassi üldvõitja, aeg 1:01,25,
keskm. kiirus 73,3 km/h
HANOMAG 2250 ccm, Ernst Kirikal; junioride klassi üldvõitja, aeg 1:00,45, keskm.
kiirus 74,7 km/h, Viljandi maavalitsuse rändauhind kiireimale sõitjale
AUSTIN, Hugo Rebane
SINGER, Valter Puskar
ADLER, Martin Kauber
Parimat
A.