
Enne seda aga selgus, et värskelt remonditud mootor on niru. Vett tuli igaltpoolt läbi ja nagu piltidelt näha, ei pidanud uus peatihend tuhkagi.

Tuli pea uuesti maha võtta ja siis selgus, et remontija polnud viitsinud plokikaant isegi nõest ära puhastada.

Kõige hullem oli, et ka plokis leidus ühe koha peal pisike pragu, kust vett läbi immitses. Tuli üks imekeevitaja koos imemasinaga ja keevitas ploki kohapeal ära.

Tundub, et õnnestus. Mul on küll üks plokk varuks, kuid ei viitsiks küll mootorit uuesti ehitama hakata, pealegi kaotaksin siis originaalploki numbri, mis peab olema sama raaminumbriga. Mis ka ei juhtuks, igaljuhul ei lase ma sellel inimesel, kes mootorit remontis, enam iialgi minule midagi teha. Isegi pliiatsit ei lase tal teritada. Kuulus nimi ei tähenda alati korralikku tulemust.