Reede
saabumine, tutvumine ja sellele järgnev koosjõmisemine. Tõneäoliselt on ka juba reede õhtul olemas kahapeal elav muusika.
Laupäev
9.30
Raske ärkamine, hommikukohvi ja hommikusöök
11.00-13.00
Orienteerumine-huvisõit ümbruskonnas - trassi pikkus ~40km
15.00
Lõunasöök ja vaba aeg
17. 00
Küüditatute mälestusminut ja lillede viimine Üsse koolimaja juures asuva mälestuskivi juurde.
18.00
Algab õhtu krillimise, õlu, bluesmuusika ja kümblustünniga. Arutatakse ühiselt, kes oli parim orienteeruja ja toimub autasustamine.
19.00
Ansambel alustab.
23.00
Töö sekstsioonides.
Pühapäev
Väga raske ärkamine, hommikukohvi ja -söök ja kurb asjade pakkimine ja kojusõit järgmist aastat ootama.
On üksikuid valdkondasid, kus inflatsiooni olnud ei ole - Kogu ürituse osavõtutasu ühe inimese kohta tuleb 500.-, nagu ka eelmisel aastal, mis sisaldab kõike kohapel vajalikku - sööke, jooke ja programmi ja telkimisvõimalust.
Kui on soovi magada sisetingimustes, siis see on võimalik kokkutuleku kohast umbes 4km kaugusel asuvas Käbi külalistemajas, kus kahese toa hind, sõltuvalt toast, on üheks ööks 350-450 krooni.
Kui eelmine aasta tegid ürituse rahvusvaheliseks suur Rootsi vanamopeediklubide suureliikmeline esindus, siis see aasta on oodata
külalisi ka venemaalt ja lätist ja kokkutuleku muusikalise poole eest on lootus saada hoolitsema muusikud Soomest ja USA'st.
Registreerimine info@moped.ee
13-15 juuni mopeedikokkutulek "Üsse 2008"
Info peamiselt Eestis toimuvate vanatehnikaürituste kohta
Sõnum
Autor
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- ↳ MG TF (1954) [Autorestauraator]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum