Keskmise ukseposti alumise otsa lõikasin jälle maha, nagu paremal poolgi:
9. Juhipoolne põhi, tagumine osa
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
9. Juhipoolne põhi, tagumine osa
Edasi tuli tagumise osa põhjaplekid lahti võtta. Plekid olid auke täis, nagu sõel ja midagi head seal säilitamiseks ei olnud. Siiski ei viska ma selliseid plekke kohe vanarauakasti, vaid säilitan senikaua, kui uus osa valmis.


Keskmise ukseposti alumise otsa lõikasin jälle maha, nagu paremal poolgi:


Keskmise ukseposti alumise otsa lõikasin jälle maha, nagu paremal poolgi:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Põhja all olevad tugevdused tuli puhastada keevituse jäänustest, roostest, vanast värvist. Lappida katkised kohad ja rihtida.


Seejärel remontisin ära tagumise rattakoopa esimese osa, selle, kuhu külge on vaja kinnitada vertikaalne põhja serv:

Rattakoopa ja põhjapleki liitekoht on tavaliselt sellises kohas läbi roostetanud. Nii koopa serv kui ka põhja serv vajas uuendamist:


Seejärel remontisin ära tagumise rattakoopa esimese osa, selle, kuhu külge on vaja kinnitada vertikaalne põhja serv:
Rattakoopa ja põhjapleki liitekoht on tavaliselt sellises kohas läbi roostetanud. Nii koopa serv kui ka põhja serv vajas uuendamist:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Vasakpoolse tagumise ukseposti juures on üks pisut paksemast materjalist valmistatud nurgakujuline tugevdus. Ette on ta nähtud ukseposti ja põhja paremaks sidumiseks.
Üldiselt oli see tugevdus peaaegu taaskasutatav, aga kuna muud plekid, mis selle külge oli keevitatud, olid läbi roostetanud, siis tegin suurema osa uue. Üks keerukam detail, mida tahtsin uue tugevduse juures kasutada oli selline:

Algul, kui kõik oli paksu roostekorra all, ei saanud arugi, mis vigastus see on. Aga kui vaatasin sissepoole, selgus selline asi:

Tehases oli plekk pressimise juures rebenenud. Et detaili mitte raisku lasta, oli sissepoole lapp pandud ja punktkeevitusega kinni keevitatud!
Mida sellega teha? Kas teha nii, nagu konstruktor oli mõelnud, või jätta nii, nagu töömees oli teinud? Nagu meil siingi foorumis on arutatd, on mõlema poole toetajaid. Kuna väljastpoolt oli rooste juba küllaldaselt kurja teinud, lappisin väljast ilusti ära, sisse aga jätsin lapi alles. Tulevastele põlvkondadele avastamisrõõmu, kui seda keret kunagi veel taastama hakatakse.
Uus ja vana kõrvuti:

Üldiselt oli see tugevdus peaaegu taaskasutatav, aga kuna muud plekid, mis selle külge oli keevitatud, olid läbi roostetanud, siis tegin suurema osa uue. Üks keerukam detail, mida tahtsin uue tugevduse juures kasutada oli selline:
Algul, kui kõik oli paksu roostekorra all, ei saanud arugi, mis vigastus see on. Aga kui vaatasin sissepoole, selgus selline asi:
Tehases oli plekk pressimise juures rebenenud. Et detaili mitte raisku lasta, oli sissepoole lapp pandud ja punktkeevitusega kinni keevitatud!
Mida sellega teha? Kas teha nii, nagu konstruktor oli mõelnud, või jätta nii, nagu töömees oli teinud? Nagu meil siingi foorumis on arutatd, on mõlema poole toetajaid. Kuna väljastpoolt oli rooste juba küllaldaselt kurja teinud, lappisin väljast ilusti ära, sisse aga jätsin lapi alles. Tulevastele põlvkondadele avastamisrõõmu, kui seda keret kunagi veel taastama hakatakse.
Uus ja vana kõrvuti:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt: