---------------------------------------------------------------------------------------
Auto on nüüd raamilt ära tõstetud, nö. riputatud üles nii, et on võimalik põhi tükk-haaval eemaldada. Kogu põhja ei tahakski korraga "välja lõigate". Teen seda nii, et teine pool jääb terveks. Siis saab teise poole järgi mõõtusid võrrelda, vaadata, kuidas plekid on üksteise suhtes pandud. Alustasin esimesest parempoolsest nurgast. Lõikasin kõik roostekahjustustega ja vigastatud kohad välja.
Veerand põhjast on eemaldatud.
Ukseposti alumine ots on ka üsna läbi. Võtan siitki kõik katkised kohad ära.
Et uksepostile seestpoolt ligi pääseda, eemaldasin ka ukseposti välimise pleki:
Kõigepealt remontisin ukseposti plekid, siis samm-sammult edasi:
Põhjaplekid on tegelikult päris keerulise kujuga, mitte siledad. Seepärast ei saa neid plekke kohe kinni keevitada. Süvendid, tugevdused tuleb teha õigesse kohta:
Vanade tükkide küljest "harutan lahti" keerulisema kujuga plekid. paljusid neist on lihtsam taastada, kui uusi teha:
Need kaks plekki püüan taastada. Plekkide lahtivõtmisel on paratamatu, et osa plekke saab viga. Hea oleks, kui vigastada saavad lihtsama kujuga plekid, neid on kergem asendada.