ZIS 110
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Erinevate keredetailide kokkupanemisel on vist viimistlemiseks kasutatud tina? Piltidel tunduvad teist värvi laigud olema plekil.
Tõenäoliselt oleks selle kere tegemisel kõvasti abiks selline raamat nagu "Atlas konstruktsii sovetskih avtomobilei", mis ilmus millalgi 50-ndate esimeses pooles kahes osas, aga selle eksistentsi pole mul Eestis õnnestunud tuvastada. Ainult mootorrattaid puudutav samasugune teos ringleb koopiatena.
A.
Tõenäoliselt oleks selle kere tegemisel kõvasti abiks selline raamat nagu "Atlas konstruktsii sovetskih avtomobilei", mis ilmus millalgi 50-ndate esimeses pooles kahes osas, aga selle eksistentsi pole mul Eestis õnnestunud tuvastada. Ainult mootorrattaid puudutav samasugune teos ringleb koopiatena.
A.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Seda tina on siin jah, kilode viisi.
Nagu ma juba varem olen öelnud, on tinapahtel vajalik sita töö kinnikatmiseks!
Vabandan väljendusviisi pärast, aga tina hulk ja s... töö käivad käsikäes! Mõlemast selle kere juures puudust ei tunne.
Esitasin kunagi küsimuse: Milleks tinapahtel hea on? Pädevat vastust pole keegi siiani pakkunud.
Nagu ma juba varem olen öelnud, on tinapahtel vajalik sita töö kinnikatmiseks!
Vabandan väljendusviisi pärast, aga tina hulk ja s... töö käivad käsikäes! Mõlemast selle kere juures puudust ei tunne.
Esitasin kunagi küsimuse: Milleks tinapahtel hea on? Pädevat vastust pole keegi siiani pakkunud.
Projektide arutelu
Tinapahtli headus seisnes selles, et see ei kahanenud nagu nitropahtel ja seetõttu sai suuremaid ebatesasusi hoobilt täita. Ka hiljem kasutusele tulnud pentaftaalpahtel kahanes ja alles vaikude baasil kõvendi lisamisel kuivavad pahtlid tõid "õnne" meie õuele.Muidugi ma ei mõtle siin neid igasuguste lõunapoolsete naabrite "ärimeeste" kokkusegatud mikstuure, mida siin vabariigi algusaastail pakuti.
Head pahteldamist! Enno Öövel.
Head pahteldamist! Enno Öövel.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Me siin Taavi Koitlaga mõned päevad tagasi arutasime seda tinapahtelduse küsimust, päris huvitav jutt. Ma tegin talle ettepaneku, et kolime avalikku foorumisse, aga asi jäi sinna..
Seda ma just räägingi, nagu Ennogi ütleb, et kui on vaja "krohvida", siis tinapahtlit kasutati. Ehk teisiti, kui viitsid pleki enam-vähem mõistlikusse kujusse viia, pole ju seda mätsimist vaja!
Siit ka minu küsimus: kas selle tinapahtliga seoses midagi head ka on?
Halbu omadusi oskan küll tuua.
Allani küsimusele ei saanud pihta? Millist kohta sa mõtled?
See kolmnurkne kujund, mis ette välja ulatub, on jalgade jaoks. Kaasasõitjal on jalgade koht eespool kui juhil.
See alumine, selle raudlatiga on raami külge kinnitamiseks.
Seda ma just räägingi, nagu Ennogi ütleb, et kui on vaja "krohvida", siis tinapahtlit kasutati. Ehk teisiti, kui viitsid pleki enam-vähem mõistlikusse kujusse viia, pole ju seda mätsimist vaja!
Siit ka minu küsimus: kas selle tinapahtliga seoses midagi head ka on?
Halbu omadusi oskan küll tuua.
Allani küsimusele ei saanud pihta? Millist kohta sa mõtled?
See kolmnurkne kujund, mis ette välja ulatub, on jalgade jaoks. Kaasasõitjal on jalgade koht eespool kui juhil.
See alumine, selle raudlatiga on raami külge kinnitamiseks.
Viimati muutis Autorestauraator, 28 Oktoober K, 2009 21:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- VVK liige
- Postitusi: 127
- Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
- Asukoht: Tartu
- Kontakt: