Meenub küll väike huumor selle konkreetse tsikli kohta - et iga aastaga jääb see masin 2 aastat vanemaks

Ühe teose andmetel taastas R - E tsiklitootmise 1910 ja 1912 tuli välja JAP-tehase V-mootoriga mudel, paraku inglisepärase 770 cm3 mahuga.
Pauli mainitud umbes 1000 cm3 mahuga JAP mootoreid kasutati Esimese suure sõja ajal toodetud sõjaväele suunatud masinatel. Enamasti olla need varustatud külgkorviga kuulipilduja vedamiseks. Selle mudeli tuhandetest toodetud eksemplaridest jõudis arvestatav kogus ka tsaari-vene armee käsutusse. Ilmselt ei olnud selle sõja ajal veel kõik tsiklid mitte tagasihoidliku kaitsevärvi kuuega?
Sama teos väidab, et suur JAP-i mootor asendati 1921-l aastal omatehase 976 cm3 2-pütase V-mootoriga.
Selle allika põhjal võiks konkreetne masin jääda vahemikku 1914? - 21, igatahes mitte enne 1912. Muidugi esineb igas teoses vigu ja ka selles raamatus ei ole neid mitte vähe (Za ruljom kirjastuse Mootorratta entsüklopeedia 2003).
Mingite allikate või detailide järgi Paul on ju oma masinat dateerinud , mis need võiksid olla ? Ise pole asja mujalt uurinud nagu enne juba mainisin. Vb veel katsunuurida kui siin keegi selgust ei too
