Kogu plekiosa silikoonipesuainega rasvadest ja saastast puhastatud lasin talle selga korraliku kihi epokrunti.

Kui ka kõikvõimalikud vahed ja prigud olid kruntvärviga üle ujutatud, katsin auto põhja musta PUR värviga
Kui värvikiht oli veidi aega kuivanud ja sõrmega katsudest veel mõnusalt naksus siis sai juba kasutatud spetsiaalset püstolit põhjamastiksi pealekandmiseks:
Seda STF-i kummimöginat lasin kohe mõnuga, kokku äkki 3 mm kihi. See kaitseb auto põhja kivitäkete ja muude löökide eest mis muidu värvi lahti lööksid ja sealt juba roostetamine pihta hakkaks.
Lõpptulemus pärast kuivamist jääb päris ilus.
Kui kõikvõimalikud kerejupid eelkirjeldatult üle käidud, tabas sama saatus ka Triumphi raami.
Nagu näha, siis raamatutarkust loetakse ikka siis kui praktiline pool juba läbitud
