Suvi taas läind ja aeg garaaži kolida

. Viimasest postitusest pool aastat möödas, aga aeg jookseb kiirelt ja lihtsalt
pole jõudnud postitusi teha oma laiskuset.
Kevadel sai lõpetatud siis esisilla seadistamine. Ega seal midagi keerulist polnud, aga sellisel vanal masinal pole
see siiski väga lihtne. Kas on raam ehk nõksu '"kõver", esimene vedrupaki pealeht äkki vale pikkusega jne.
Kõigepealt tegin sellise muudetava pikkusega "sirkli". Seejärel ajasin vedrupaki liigutamisega rattad otseks. Märkisin
esirehvidel rehvi laiuse keskkoha, mõõtsime "sirkliga" ära, seejärel sai auto liigutatud niipalju edasi et need rehvi
keskkohal olevad punktid jõudsid tagumisele poolele. Uuesti sirkel peale ja tagapool pidi olema vahe 2 mm laiem.
Ja nii ta lõpus paika sai.
Esisilla käändmikud nii üleval kui all kaitstakse spetsiaalse vakstutaolisest materjalist tehtud kotikesega.
Õnnestus osta originaal kaitse (pildil paremal). Originaale kasutama ei hakanud, sest materjal ajaga muutunud
jäigaks ja ei täida oma ülesannet. Nende järgi lasin õmmelda kunstnahast kotikesed.
Siin siis ülemine käändmiku kate.
Siin alumise käändmiku kate koos originaalkattega (hallikas present?) vedrupakil. See peab kaitsma
sodi sattumist esitalasse, millest vedrupakk läbi on pandud.
Mootori küljeplekid sai külge pandud, radiaator oma kohal, eelmisel talvel ehitatud toitesüsteem
(bensiinipaagist bensiinipumbani) ühendatud ja tehtud proovikäivitamine. Kõik töötab nagu
peab.
Järgmisena on plaan värvida ära auto esimeste poritiibade sisepinnad ja need paika panna.
Esiotsa hetkeseis selline, nagu pildil.
