Kui sügisel sai mootorit käivitatud, siis kasutasin autol peal olnud mulle tundmatu sõiduki summutit.
Sellega ja väljalasketoruga polnud midagi peale hakata. Kuusakoski kaup.
Uue väljalaskesüsteemi ehitamisel üritasin jälgida valmistajatehases tehtud. Paraku 100% polnud see võimalik.
Saksamaalt saaks tellida , aga maksab kuskil 590€ + saatekulud. Kombineerisin siin kabandusvõrgus leiduvaga.
Tagumine pütt on mingi Opeli oma

, seega midagi ikka Saksa autotoodangust. Seda pidi ka siiski mudima, et
saaks torusid omavahel ühendada. Leegitoru tellisin Saksast, aga painutuskoht polnud päris see, mis vaja. Ka
selle detaili juures oli pusimist omajagu, et paine sobima hakkaks.
Siin näha siis tehasetoodang tagumisele pütile.
Summuti detailid on komplekteeritud ja valmis värvimisele minema. Tol ajal vaevalt tsingitud detaile
summutisüsteemis kasutati ja seetõttu läheb peale mattmust kuumakindel värv. Ka saksas müüdav
summutisüsteem on värvitud musta värvi.
